"קדימה" אירחה את ש"ס

אווירת בחירות? ישי הכריז: "נתחיל לחרוש את הארץ"

ביישוב קדימה נערך שלשום כינוס חברי סיעת ש"ס בהסתדרות, בהשתתפות צמרת הסיעה ● הכינוס נדחה מחנוכה, בעקבות אסון הכרמל ● נאומו של יו"ר המפלגה, אלי ישי, היה כנאום בחירות לכל דבר ● "מעולם לא היו קשיים לש"ס כמו עכשיו", אמר ישי והכריז: "נתחיל לחרוש את כל הארץ". צוות "כיכר השבת" היה שם (פוליטי)

מנחם כץ | כיכר השבת |
(מאיר דהן, כיכר השבת)

אווירת בחירות הורגשה בכינוס חברי סיעת ש"ס בהסתדרות, שנערך השבוע (ראשון) ביישוב קדימה. לכינוס הגיעו מאות חברים מרחבי הארץ, לצד פעילי ש"ס, חברי-הכנסת והשרים: יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי, שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס ושר הדתות יעקב מרגי.

אחרי שבועות של מסע תקשורתי עויין נגד השר ישי, הוא זכה למעט רגעי נחת. מאות פעילים קיבלו אותו בשירת "ימים על ימי מלך תוסיף ושנותיו בכל דור ודור". לרגע היה נראה כי מדובר ברגעים שלאחר מדגמי הטלוויזיה ביום הבחירות.

האירוע נפתח בוידאו, בו נראה השר ישי מקבל ברכות ממרן הגר"ע יוסף שליט"א, נשיא מועצת החכמים. "ידידנו היקר, רבי אליהו ישי, חביבנו, בכל ביתי נאמן הוא ועושה את כל מה שאנחנו אומרים בשביל התורה, בשביל להגדיל תורה ולהאדירה, בשביל לזכות את הרבים", אמר מרן.

הגר"ע פנה גם לפעילים הנרגשים: "גם אתם, תתנו לו כתף, תתנו לו עזרה - כי אתם מוציאים לפועל. אתם מלאי עשיה, בשביל זה נבראינו, לזכות את הרבים".

"המבחן - ציות לדעת תורה"

הנאום המרכזי של הערב, היה, כצפוי, של היו"ר ישי. הוא דיבר על דעת תורה ורמז לסערת הגיורים. "לפעמים יש קולות וברקים, אבל זה לא צריך לבלבל אותנו. זה המבחן היום-יומי שלנו - ציות לדעת תורה", אמר ישי.

"נכון, לא תמיד אנחנו מבינים את כל מה שנאמר לנו, אבל אנחנו מצווים להקשיב. תמיד אנחנו רואים שמרן צדק. מעולם לא יצאה תקלה תחת ידו", הוסיף.

ישי גם התייחס להתקפות שחווה עד לפני מספר ימים. "מעולם לא היו קשיים לש"ס כמו עכשיו. אני מכיר את התנועה מהיום שנולדה. מעולם לא חווינו קשיים והתנגדויות לדרך שלנו, כמו בתקופה זו. המאבק נגדינו - הוא נגד תורת ישראל, כנגד מה שאנחנו מייצגים".

בקהל נעמדו לפתע פעילים עם שלטים "אלי ישי, חזק ואמץ, העם איתך". השר ישי המשיך בנאומו: "בעזרת השם אנחנו נתחזק, ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. כל הניסיון של המתנגדים להחליש אותנו או לפגום בדרך שלנו - לא יצליח. הניסיון לפגוע בתנועה הקדושה - בולט ומגמתי. אנחנו נצליח, רק אם נהיה ´כאיש אחד בלב אחד´".

לסיום, הבטיח השר ישי: "בקרוב נתחיל לעשות חריש ברחבי הארץ, נחרוש את כל הריכוזים שלנו. בכל שבוע נסייר במקום אחד ונתעדכן עם הפעילים בפעילות ובתוצאות". ולמי שחשב שהבחירות מחר, הבהיר השר ישי "כל הדברים נאמרים לקראת חצי הקדנציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר