השר אלי ישי: "האירועים האחרונים יחייבו אותנו לפעול"

סגן ראש-הממשלה ושר הפנים אלי ישי אומר בצהריים ל"כיכר השבת" כי "האירועים האחרונים יחייבו אותנו לפעול". נתניהו דחה את נסיעתו לרוסיה. יו"ר וועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני פתח את הדיון בוועדה בדברים בעקבות הפיגוע. "לא נאפשר לטרור לעצור את החיים במדינת ישראל", אמר גפני. "כולנו תפילה להחלמתם של הפצועים"

מנחם כץ | כיכר השבת |
ישי בזירה, היום (אתר חב"ד COL)

תגובות קשות במערכת הפוליטית בעקבות הפיגוע בירושלים.

סגן שר הבריאות, חבר-הכנסת יעקב ליצמן הגיע לבקר בזירת האירוע וקיבל סקירה מגורמי משטרה בראשם מפקד מחוז ירושלים על פינוי הפצועים.

בהמשך, ביקר בבית-החולים "שערי צדק", "עין כרם" ו"ביקור חולים". הוא עודד את הנפגעים ואמר: "מדובר באירוע חמור שמחזיר אותנו לימים של דאגה לאחר תקופה של שקט, מה שמדגיש את הצורך לשמור על הערכות נכונה של מערכת הבריאות".

ליצמן שיבח את פעולת הפינוי המהירה של כל גורמי ההצלה, והביע תקווה שהשקט ישוב.

שר הפנים וסגן ראש-הממשלה אלי ישי אומר ל"כיכר השבת" כי "רצף אירועי הטרור האחרונים - איתמר, הפיגוע וההסלמה בדרום - יחייבו אותנו לפעול". לדברי ישי, "איך, כמה ומתי - קשה כעת לומר ולהרחיב".

יו"ר וועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני פתח את הדיון בוועדה בדברים בעקבות הפיגוע. "לא נאפשר לטרור לעצור את החיים במדינת ישראל", אמר גפני. "כולנו תפילה להחלמתם של הפצועים".

חבר-הכנסת מיכאל בן ארי מן "האיחוד הלאומי" הגיב: "הפיגוע בלב ירושלים הוא תוצאה של מדיניות חלולה של נתניהו. עם טרוריסטים יש לדבר דרך כוונת הרובה, הסרת המחסומים ואפס התגובה לטבח באיתמר אותתו לאויב שדמנו מותר".

ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות הפיגוע בירושלים, ראש-הממשלה בנימין נתניהו דחה את ביקורו הרישמי לרוסיה. נתניהו היה אמור להמריא בצהריים, אולם דחה את הנסיעה, ככל הנראה לשעת לילה מאוחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות