מי ברח מההצבעה למען החרדים? החרדים

מליאת הכנסת דחתה הצעת חוק שייזם חבר-הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) שביקש להרחיב את הגדרת המושג גזענות, כך שהוא יכלול גם איסור על אמירות גורפות כנגד חרדים, רוסים ומתנחלים. ברוב של 55 מול 4 תומכים בלבד ונמנע אחד (ח"כ ניסים זאב) נדחתה ההצעה. והיכן נציגנו החרדים? נעלמו (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
חברי-הכנסת החרדיים נעלמו (פלאש 90)

מליאת הכנסת דחתה הצעת חוק שייזם חבר-הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) שביקש להרחיב את הגדרת המושג גזענות, כך שהוא יכלול גם איסור על אמירות גורפות כנגד חרדים, רוסים ומתנחלים.

ברוב של 55 מול 4 תומכים בלבד ונמנע אחד (ח"כ ניסים זאב) נדחתה ההצעה שמשמעותה היא שמעתה על-פי החוק יהיה אסור לומר אמירות גורפות כנגד ציבורים שלמים.

ח"כ יוליה שמלוב שתמכה בחוק הביעה צערה שסיעת קדימה התנגדה לחוק ואמרה שפספסנו הזמנות נדירה.

ח"כ ד"ר בן-ארי הביע את אכזבתו ואמר כי "הממשלה החמיצה הזדמנות נדירה לשמור על אחדות העם מפני מסיתים שמשסים ציבור אחד בציבור אחר. השר נאמן היה צריך לחבק את החוק הזה בשתי ידיים ולא להתנגד לו שהרי החוק היה מונע קרעים ומחלוקות שנוצרות כתוצאה מסטיגמות כאלה ואחרות".

בן-ארי הוסיף ואמר כי "יש להצטער שהמחוקק הישראלי בחר להפלות בין הציבור הערבי לשאר הציבורים והאיסור להכליל הוא רק נגד ערבים ולא כנגד כלל הציבורים, העדות והמגזרים במדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר