אריה דרעי נגד איתמר בן גביר: התלונן נגדו במשטרה

תלונה הוגשה אתמול למשטרה נגד פעיל הימין, איתמר בן גביר, בגין התחזות וקבלת דבר במרמה. אנשיו של דרעי חשדו כי ידו של בן גביר במעל, ובתלונה שהגישו, באמצעות עורך-דינו נדב עשהאל, נכתב: "מדובר בתרמית, זיוף והולכת שלל של הציבור, שכל מטרתה להבאיש ריחו של הרב דרעי"

יצחק גולד | כיכר השבת |
אריה דרעי (פלאש 90)

אנשיו של אריה דרעי הגישו אתמול תלונה במשטרה נגד איתמר בן גביר בגין התחזות וקבלת דבר במרמה. התלונה הוגשה בעקבות מודעות שנתלו בירושלים, ובהן הכיתוב "הרוב קובע ולא הרב – אריה דרעי לראשות ש"ס".

אנשיו של דרעי חשדו כי ידו של בן גביר במעל, ובתלונה שהגישו באמצעות עורך-דינו נדב עשהאל, נכתב: "מדובר בתרמית, זיוף והולכת שלל של הציבור, שכל מטרתה להבאיש ריחו של הרב דרעי, לסכסך בינו לבין הנהגת ש"ס הנוכחית ובפרט להציגו כמי שקורא תיגר על סמכותו של הרב עובדיה יוסף".

עוד נכתב בתלונה כי "בדיקות שנעשו בידי מרשי ובידי תומכיו (האמיתיים) מביאות למסקנה חד משמעית שמאחורי הקמפיין השקרי הזה, עומדים איתמר בן גביר וחבורתו.

"מסתמא חושש בן-גביר מסיבותיו שלו משובו של הרב דרעי לזירה הפוליטית, ובאמצעות הקמפיין השקרי הוא מבקש לחבל בכך. יצוין כי אין זו הפעם הראשונה בה מפיץ בן גביר מודעות שקריות ומזויפות המתיימרות לשקף את עמדתו של הרב דרעי, ובכך לחבל בהתנהלותו הפוליטית".

בסביבתו של דרעי סיפרו כי לאחר שעלה החשד שבן גביר עומד מאחורי פרסום המודעות, נשלח לבית-הדפוס נער שהתחזה לשליח מטעמו של בן גביר, וזה קיבל את המודעות לידיו.

לפי התלונה, גם בעל בית הדפוס הודה בפני מספר אנשים שמזמין המודעות הוא איתמר בן גביר.

"לטעמינו מדובר בקנוניה פלילית חמורה מאין כמותה, לדידנו חמורה יותר מהזיוף הידוע כ´מסמך הרפז´. מטרת התרמית היא להבאיש ריחו של הרב דרעי, לסכסך בינו לבין מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א ובכך לחבל בתכניותיו הפוליטיות", כותב עורך דינו של דרעי.

בן גביר, מצידו, לא נותר חייב. הוא הגיש תלונה נגדית נגד דרעי בגין התחזות וקבלת דבר במרמה. "אנשי דרעי נפלו בפח, הם היו צריכים ייעוץ משפטי לפני שהודו בעבירות חמורות של קבלת דבר במרמה והתחזות", אמר בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר