סערת הקמפיין > ראיון סוער

דרעי מגיב לקמפיין: "אטיאס ואלי ישי צריכים להגן על מרן"

יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי, מגיב לראשונה לקמפיין נגדו בירושלים, בגינו נחקר היום אחד מאנשיו, יהודה אזרד ● "לא אני צריך להתראיין ולהגן על מרן, אלא אלי ישי ואריאל אטיאס", אמר הרב דרעי והסביר שהגיש את התלונה נגד בן-גביר בגלל כבוד מרן. "מי שיפגע במרן, אני אלחם בו", אמר (פוליטי)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
"שישי יגן על מרן". דרעי (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי מגיב לראשונה לקמפיין נגדו בירושלים, בגינו נחקר היום אחד מאנשיו, יהודה אזרד.

תחילת הפרשה במודעות שהודבקו ברחבי הארץ בהם נכתב: "הרוב קובע ולא הרב קובע - אריה דרעי לראשות ש"ס". אנשי דרעי טענו כי מי שעומד מאחורי המודעות הוא פעיל הימין איתמר בן-גביר שלטענתם "מבקש לסכסך בין דרעי לבין הרב עובדיה".

אנשי דרעי אף הגישו תלונה במשטרה נגד בן-גביר אלא שכתוצאה מתלונה זו הגיש בן-גביר תלונה משלו בה טען כי למעשה תלונתם של אנשי דרעי מפלילה אותם. ואכן בתלונת אנשי דרעי שהופצה לכלי-התקשורת השונים הודה עורך-דין מטעמו כי "יהודה אזרד שלח צעיר שהתחזה לאיש של בן-גביר ולקח את המודעות, והן נמצאות ברשותו של אזרד".

"הכבוד של מרן"

הערב, החליט דרעי להגיב לראשונה. "אין לי שום קשר לקמפיין. הדבר האחרון לטובתי זה המודעות הללו. יש לנו ראיות ברורות שאיתמר בן-גביר עומד מאחורי המודעות", אמר דרעי בראיון לאבי מימרן ב"קול ברמה".

"לאחר התלבטות", אמר דרעי, "כדי שלא יישאר רושם של חילול השם, החלטתי להגיש תלונה למשטרה. זה לא הכבוד שלי - אלא זה הכבוד של מרן. החלטתי שאין ברירה אחרת, וחייבים להגיש תלונה שהאמת תיוודע לציבור. אפשר לומר שבן-גביר הודה בכך שהוא עומד מאחורי המודעות".

עוד אמר דרעי: "החלטתי להראות שבנושא הזה אין שום פשרות ואין וויתורים. זה הרי בדיוק כמו ´מכה רעהו בסתר´ - זה ממש לרמות את הציבור. אין לי עניין לריב עם אנשים, אבל אין ברירה".

דרעי דיבר על הקשר עם הרב עובדיה יוסף. "אנחנו תלמידים של הרב במשך עשרות שנים, לומדים מתורתו של הרב ואני אצלו כמו בן. למה אני צריך להתראיין ולהגן על מרן? ראשי תנועת ש"ס, אלי ישי ואריאל אטיאס היו צריכים להתראיין ברדיו ולהוקיע אותם. הם פגעו במרן כדי לפגוע באריה דרעי.

"איפה הכבוד של מרן? למה אני צריך לעשות את זה? הנושא של מרן צריך להיות מעל המחלוקת. אף-אחד לא ייפגע בכבודו של מרן. מי שייפגע במרן - אני יילחם וייאבק בו בכל הדרכים שיש".

לקראת סוף הראיון דיבר דרעי על מרן ראש-הישיבה הגרמ"י לפקוביץ´ זצקו"ל. "חייבים לו הרבה מאוד, הוא לא הסתכל על עדות ועל כותרות. הוא רצה רק להרבות כבוד שמים", ספד דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר