ש"ס מגבשת: רשימת מוצרים להחרמה

בעקבות גלי חרם הצרכנים השוטפים את הארץ, ש"ס נזכרה לפתע באג'נדה החברתית שלה: ועדה מיוחדת תגבש רשימת מוצרים שמחירם מופקע. המלצות הוועדה יוגשו ליו"ר ש"ס אלי ישי, ולאחר בחינת ההמלצות, תקרא סיעת ש"ס לציבור להחרים את המוצרים היקרים ולא לקנותם עד אשר מחיקם המופקע ירד

חיים שקדי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

בסיעת ש"ס האמונים על אג'נדה חברתית, החליטו לרכב על גל חרם הצרכנים השוטף את הארץ, ולבדוק כיצד ניתן לסייע בהוזלת המחירים.

יו"ר התנועה, שר הפנים אלי ישי מינה ועדה, בה חברים חברי-כנסת של הסיעה, יצחק ועקנין, דוד אזולאי ואמנון כהן, שתבחן את הדרכים למלחמה בעליות המחירים במשק.

בין תפקידי הוועדה יהיה להכין 'רשימה שחורה' של מוצרי צריכה, בעיקר מוצרי מזון, שמחיריהם מופקעים ויהיה ניתן לעשות עליהם חרם.

המלצות הוועדה יוגשו כבר בימים הקרובים ליו"ר ש"ס אלי ישי, ולאחר בחינת ההמלצות, תקרא סיעת ש"ס לציבור להחרים את המוצרים היקרים ולא לקנותם עד אשר מחיקם המופקע ירד.

אלי ישי, כבר קיבל את אישורו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הגר"ע יוסף, להחרים מוצרים יקרים, כאשר הרב מבהיר לו כי חרם הוא דבר שלעיתים אף מומלץ.

נותר רק להמתין ולראות, מהם המוצרים שש"ס תחרים והאם העובדה שמדובר בחרם בהוראתו של מרן הגר"ע יוסף, תשפיע ותוביל למהפך במחירים כאשר הציבור יתגייס להצלחת החרם.

מסיעת ש"ס, נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "ש"ס נלחמת את המלחמה חברתית כל הזמן ובכל תחום. לפני מספר שבועות הסיעה התכנסה והחליטה להיאבק במחירי המזון והחשמל. לצורך כך הוקמה ועדה שתבחן את דרכי המאבק".

בש"ס מבהירים כי "הסיעה תיאבק על המחירים היקרים עד הסוף, כפי שש"ס יודעת להילחם. בדיוק כמו בנושא הדיור".

עוד נמסר מש"ס כי "בימים הקרובים חברי-הכנסת יצחק ועקנין, אמנון כהן ודוד אזולאי יגישו את המלצותיהם כיצד לטפל בנושאים הללו. יו"ר ש"ס אלי ישי ציין כמשל את הסיפור על מחירי הדגים, שנעשה עליהם בעבר קרטל והיהודים כולם החרימו את קנייתם עד שהמחירים ירדו, כך גם ש"ס תמליץ שכל מי שיפקיע את המחירים, הציבור לא יקנה את המוצר הזה עד שהמחיר ירד".

"הקמת הוועדה לפני מספר שבועות, היא חלק מהמאבק החברתי שמנהלת הסיעה", אומרים בש"ס, ומבטיחים כי ישנן כבר המלצות שמתגבשות, שחלקן יהיו מעניינות מאוד.

chaim@kikar.net 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר