ח"כ יעקב כץ תוקף:

החרדים סובלים בגלל אטיאס. הוא יכול לבנות, והוא לא בונה

ח"כ יעקב כץ תוקף את אטיאס: "זה אדם שלא יודע איך בונים, ולא יודע לעבוד. הוא יכול לבנות למגזר החרדי - שם קיימת המצוקה הגדולה - ולא בונה" ● תוקף את ראש-הממשלה: "בגלל ההקפאה, המחירים ימשיכו לעלות" ● על המפגינים בתל-אביב: "המסתננים תפסו לכם את הדירות" (ארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
כצל'ה ואטיאס (צילום: פלאש 90)

ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) תוקף היום בחריפות את שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס, על רקע מחאת הדיור ההולכת ומתעצמת.

בדיון במליאת הכנסת אמר כצל'ה: "צריך שר שיודע לעבוד, שר שיכון שמסוגל לשדר לקבלנים וליזמים שהוא באמת איש עבודה ובנייה. אם אדם שלא מתאים לזה, הוא יכול להיות יפה ונקי - אבל זה לא עובד בשטח. אנשים מרגישים שזה אדם שלא יודע איך בונים, וזה משודר הלאה".

הוא תקף גם את ראש הממשלה והסביר כי מצוקת הדיור נובעת מההקפאה. "בגלל ההקפאה, המחירים ימשיכו לעלות. ככה זה כשראש הממשלה נותן הוראה כזו".

בהתייחס למצוקת הדיור במגזר החרדי אמר ח"כ כץ: "הציבור החרדי סובל הכי הרבה בגלל הנושא הזה. לציבור הזה יש היום שר - שר השיכון, והוא יכול לבנות בכל הערים החרדיות, והוא לא בונה בית אחד.

"אם אין בתים, הציבור החרדי סובל. הציבור החרדי רוצה לגור בירושלים, והוא חי בעליות גג, במרתפים, במחסנים, בחנויות ובחניות".

והיה לו גם מסר ברור לאנשי המחאה, מקימי האוהלים בשדרות רוטשילד בתל-אביב: "גם השנה, כמו בשנה הקודמת, מגיעים אלפי מסתננים מאפריקה. הם לא באים להתנחלויות, והם גרים בעיקר בתל-אביב.

"תמוה, למה אנשי תל אביב שיושבים ברוטשילד לא מזכירים אותם? עשרה אחוז מתושבי תל-אביב הם מסתננים, והם אלה שגרים בדירות של הזוגות הצעירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר