נחשף: ראשי המחאה רוצים להקים מפלגה

מחאה תמימה? ראשי המחאה החברתית החלו בהכנות להקמת מפלגה והתמודדות בבחירות הבאות לכנסת. ראשי המחאה, כך נראה, רוצים לתרגם את הכוח הציבורי שצברו לכוח פוליטי במידה ולא יהיה שינוי אמיתי בסדר העדיפויות של הממשלה. אבל יש גם מתנגדים למהלך. אלה טוענים כי הוא יפגע בטוהר המאבק

שאול כהנא | כיכר השבת |
רוצים לכנסת. פעילי המחאה (פלאש 90)

ראשי המחאה החברתית החלו בהכנות להקמת מפלגה והתמודדות בבחירות הבאות לכנסת, כך מדווח הבוקר העיתון "מעריב".

העיתון מדווח כי מדובר במגעים ראשונים ומגדיר זאת כמהלך שנמצא רק בחיתולים ותחת מעטה חשאיות, ואין עדיין החלטה גורפת אך התקיימו מספר דיונים בנושא.

ראשי המחאה, כך נראה, רוצים לתרגם את הכוח הציבורי שצברו לכוח פוליטי במידה ולא יהיה שינוי אמיתי בסדר העדיפויות של הממשלה.

אבל יש גם מתנגדים למהלך. אלה טוענים כי הוא יפגע בטוהר המאבק, שעד כה נטען כי הוא א-פוליטי. ראשי המחאה, מנגד, טוענים כי המהלך רק יוכיח כי אין לשום מפלגה אחרת השפעה במאהל.

ראשי המחאה בודקים את האופציות העומדות בפניהם, ובשבועיים הקרובים, כך עפ"י הדיווח, יוחלט בכפוף להתקדמות מול ועדת טרכטנברג אם להמשיך הלאה במהלך.

מסקר "גלובס" Jerusalem Post / רפי סמית עלה כי אילו בבחירות היום הייתה מתמודדת רשימה חברתית חדשה בראשות יוזמי המחאה החברתית, היא הייתה זוכה ביותר מ-20 מנדטים.

לו דפני ליף ושכניה לאוהל ברוטשילד היו מקימים כיום מפלגה חדשה וגורמים להקדמת הבחירות לכנסת, היה לה פוטנציאל אלקטורלי גבוה, דבר שמשקף בעיקר את התסכול והאכזבה של הציבור הישראלי מנציגיו ומהשלטון. 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר