חתול מת מחולל מהומה בכנסת

ארבעה ימים לאחר שבמזנון הכנסת נמצא חתול מת בתוך סיר, ממשיכים חילופי האשמות בין מפעילי המזנון לבין הנהלת הכנסת. היום איים הזכיין "שפע קייטרינג" לתבוע את הנהלת המשכן, בטענה להוצאת דיבה, לשון הרע וגרימת נזק תדמיתי. דובר הכנסת מסר בתגובה כי הפנייה תענה כמקובל

שושי הלר | כיכר השבת |
חתול (פלאש 90)

לאחר שבתחילת השבוע פורסם כי פגר חתול נמצא בתוך אחד הסירים במטבח של מזנון הכנסת, בעת שעובדי המזנון הכינו את המטבח לקראת החזרה לפעילות, היום איים הזכיין לתבוע את הנהלת המשכן על הנזק התדמיתי שנגרם לו.

על השאלה איך הגיע חתול לאחד הסירים במטבח של משכן הכנסת, אין מי שיכול להשיב. במשך הימים האחרונים האשימו הצדדים זה את זה, באחריות לתקרית המביכה.

סמנכ"ל שיווק של חברת "שפע קייטרינג" , אלון לוי, מסר לחדשות 2 בתחילת השבוע כי "במהלך החזרת המטבח לפעילות, גילו עובדינו את פגר החתול. נדהמנו לגלות שבכנסת ישראל, אחד המקומות המאובטחים במדינה, מסתובבים חתולים באופן חופשי וללא שליטה של איש מעובדי המשכן, דבר שלא נתקלנו בו מעולם באף אחד ממאות המטבחים וחדרי האוכל שאנחנו מנהלים במגוון חברות ותאגידים. מן הראוי שבכנסת יבדקו כיצד נותרה הבעיה בכל המשכן ומדוע לא טופלה עד כה".

בכנסת הוחלט לבדוק את האירוע החמור ובמידת הצורך, אף לנקוט הליכים נגד מפעיל המזנון "דובר הכנסת אמר לחדשות 2 באינטרנט כי הנהלת הכנת רואה את המקרה בחומרה ותדרוש מהזכיין בירור דחוף בנושא. במידת הצורך, אף יינקטו סנקציות נגד המטבח".

היום, לאחר שהתקבלה דרישת הנהלת הכנסת לערוך בירור של המקרה, שלח עורך דינה של חברת "שפע" מכתב לפני תביעה להנהלת הכנסת: "אנחנו רואים בחומרה את ההתבטאויות ואת העובדה שהפנו אלינו אצבע מאשימה ללא כל בסיס. אנחנו מצפים להתנצלות פומבית ולתיקון הנזק".

דובר הכנסת מסר בתגובה כי הפנייה תענה כמקובל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר