מתחיל את הקמפיין?

לפיד מרגיע את החרדים: "לא אתן ידי לתעמולה של שנאה"

"אני לא אתן את ידי לשום תעמולה של שנאה" - כך אומר היום יאיר לפיד, יומיים לאחר שפרש מעבודתו בחדשות 2. דבריו מגיעים לאחר שבימים האחרונים, מאז הודעתו על הצטרפות למערכת הפוליטית, הוא הותקף על ידי חברי כנסת חרדיים אשר מנסים להציגו כממשיך דרכו של אביו המנוח, טומי לפיד (בחדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
יאיר לפיד. מסר מרגיע (פלאש 90)

"אני יכול להגיד (...) דבר אחד מראש: אני לא אתן את ידי לשום תעמולה של שנאה" - כך כתב היום יאיר לפיד בדף הפייסבוק שלו, במה שנראה כהתייחסות הראשונה לקמפיין הבחירות ההולך ונבנה סביבו מאז הודעתו שלשום על ריצתו לפוליטיקה.

ההתייחסות המפתיעה מגיעה לאחר שגולש חרד"לי כתב ללפיד כי יש סיכוי שיתמוך בו במידה שילך על "מפלגה ישראלית אמיתית עם נציגים מכל המגזרים הישראלים".

מנגד, כתב הגולש כי "אם תלך בדרך השנאה, בדרך שכדי להבליט את דעתך תרמוס את הדעות השונות ממך (...) אז חבל על כל המהלך".

על כך, כאמור, השיב לפיד כי הקמפיין שלו לא יבוסס על תעמולת שנאה. יצויין כי דף הפייסבוק של לפיד מתוחזק היטב עם מעל 33 אלף עוקבים.

דבריו של יאיר לפיד מגיעים לאחר שבימים האחרונים, מאז הודעתו על הצטרפות למערכת הפוליטית, הוא הותקף על ידי שורה של חברי כנסת חרדיים אשר מנסים להציגו כממשיך דרכו של אביו המנוח, טומי לפיד, בשנאת החרדים.

ח"כ ישראל אייכלר אמר בהתייחסו להצטרפות של לפיד כי "עברנו את טומי, נעבור את יאיר ומבחינה מסויימת עדיף לנו לפיד בוער וגלוי", וח"כ ניסים זאב הוסיף עליו כי "הוא (לפיד) קיווה שהחרדים יהיו תופעה חולפת והוא היה רוצה לראות אותם בספארי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר