תנועת טוב: 'דגל' דכאה חרדים עובדים

בעקבות מפגש של אנשי דגל התורה עם חרדים עובדים, תוקפת מפלגת טוב: "בביטאון המפלגה מוקעים החרדים העובדים ומכונים בשמות גנאי שונים. זה מוכרח להיפסק". לדברי גורמים במפלגה, "מפלגת דגל התורה מאז הקמתה ובמשך שנים דכאה את החרדים העובדים והדירה אותם ממוסדותיה"

משה גפני (צילום: פלאש 90)

בטורו השבועי של אבי בלום, שפורסם ב"כיכר השבת", נחשף כי חברי הכנסת מדגל התורה החלו לערוך מפגשים עם נציגי 'החרדים העובדים' בערים החרדיות.

במפגש הראשון שהתקיים בבני ברק הבהיר משה גפני: "אצלנו אין מושג חרדים חדשים. מי שמקבל מרות גדולי התורה - מקומו איתנו ולא ניתן להוציא ציבור שלם מחוץ למחנה".

בתגובה לפרסומים, אומרים אנשי סיעת טוב: "מפלגת דגל התורה מאז הקמתה ובמשך שנים דכאה את החרדים העובדים והדירה אותם ממוסדותיה וממוקדי הכוח וההשפעה שלה.

"הפנייה של ח"כ הרב משה גפני, יו"ר דגל התורה, להיפגש עם חרדים עובדים יחד עם ההתבטאויות הנלוות אליה הוכיחו היום יותר מכל את נחיצותה של תנועת 'טוב'.

"ראוי להזכיר כי עד להקמתה של 'טוב' היחס אל חרדים עובדים הודחק במשך שנים רבות בשיח הציבורי הפנימי שלנו.

"אך לא די בדיבורים בכדי לשנות את פני המציאות. אם אכן כנים דבריו של יו"ר דגל התורה עליו לתת להם ביטוי בשינוי משמעותי, החל מכתבות המופיעות בביטאון הרשמי המשקף את דעת מפלגתו, שם מוקעים החרדים העובדים ומכונים בשמות גנאי שונים, וכלה במוסדות החינוך המזוהים עם דגל התורה, שם לא ניתנת דריסת רגל לבנים ולבנות של אותם חרדים.

תנועת 'טוב' שואבת עידוד מההישג הנוכחי ותמשיך לפעול לייצוג ולמעורבות מלאה של החרדים העובדים בכל הריכוזים החרדיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר