דרעי לאנשיו: "תאתרו משרדים למטה המפלגה החדשה"

השבוע, לאחר שדרעי התאושש מפטירת אביו רבי אליהו ז"ל, הוא החל בפגישות עם הגרעין הקשה שסבב אותו גם לאחר שאור הזרקורים לא היה בסביבתו. אמש (רביעי) הורה אריה דרעי לקרוביו לאתר משרד רחב ידיים לצורך הקמת מטה הבחירות. "לאריה יש רשימת רבנים שעומדת מאחריו", אומרים בסביבתו, "הוא לא היה מקים מפלגה בלי שיש לו דעת תורה"

אלי ג'אן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ל'כיכר השבת' נודע כי אריה דרעי ביקש מאנשיו לאתר משרדים למטה החדש של המפלגה.

בשבוע האחרון, מיד לאחר שקם מה'שבעה' על פטירת אביו רבי אליהו ע"ה, ערך דרעי מספר ישיבות טרום הקמת מפלגתו, לאחר שהבין כי את המקום הראשון בש"ס כבר לא יקבל.

מועד הבחירות לכנסת ה-19 כבר כמעט סגור לתאריך י"ז באלול תשע"ב ואצל מקרובי דרעי - "התנזים", כפי שהגדירו אותם לאחר פרישתו מש"ס, כבר החלו לצחצח את החרבות שהעלו שכבת אבק עבה.

על-פי המידע שהגיע לידינו, דרעי החל בימים האחרונים בפגישות עם מקורביו ותומכיו. אמש (רביעי) הורה דרעי למקרוביו לאתר משרד רחב ידיים לצורך הקמת מטה הבחירות. "לאריה יש רשימת רבנים שעומדת מאחריו", אומרים בסביבתו, "הוא לא היה מקים מפלגה בלי שיש לו דעת תורה".

בכל מקרה, מקווים הם בכל לב כי מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א לא ייצא באופן גלוי ופומבי נגדו.

בימים הקרובים צפויה התכנסות ראשונית של המפלגה החדשה ששמה עדין לא הוחלט, כמו גם איוש המקומות הראשונים שלה.

העיתונאי יעקב ריבלין חשף הבוקר (חמישי) בעיתון 'בקהילה' כי שמה הזמני של המפלגה "כבוד ומסורת". לדבריו, המפלגה כבר נרשמה ברשם המפלגות.

לאחר שתגובש הרשימה צפויים המועמדים למקומות הראשונים, להגיש מכתבי התפטרות ממקום עבודתם.

כך או כך, בקרב אנשי דרעי מכוונים חזק לעבר "נפגעי ש"ס" שעל פי הערכות המספרים שלהם רבים יותר מכפי שנדמה. בש"ס הזניחו אותנו", אומרים הפעילים, "האנשים שלהם נמצאים כבר הרבה שנים ובחרו להתמקד בדברים אחרים, שיידעו שיש יום הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר