הולכים לבחירות

בתום השלושים לפטירת אביו: דרעי יכריז על דרכו הפוליטית

בצל שמועות על הכרזתו הצפויה של יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, המתעתד להודיע על כוונותיו הפוליטיות, "כיכר השבת" חושף את התאריך המדויק שבו זה יקרה: יום שלישי, א' סיוון. בפנים: האירוע שהביא להחלטה, וגם: על הפגישה עם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי בימי השבעה (צילום: כיכר השבת)

בצל שמועות רבות על הכרזתו הצפויה של יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי,"כיכר השבת" חושף את התאריך המדויק שבו זה יקרה: יום שלישי, א' סיוון.

הסיבה: דרעי מבקש להוציא את תוכניתו אל הפועל, רק בתום ימי ה'שלושים' על פטירת אביו.

ל"כיכר השבת" נודע כי היום נפגש דרעי עם אמו, וזו ביקשה ממנו לשמור על מנהגי האבל כמנהג עדת עולי מרוקו, ולא להתעסק בדבר מעבר לכך עד תום ימי השלושים.

כתבנו ישראל כהן מוסיף כי בצהריים הגיע דרעי אל ביתו של ראש הישיבה מרן הגראי"ל שטיינמן ברח' חזון-איש 5 בבני-ברק.

דרעי נועד לשיחה אישית ארוכה עם ראש הישיבה, והציע בפניו את תוכניותיו האישיות לגבי מערכת הבחירות הקרבה, תוך שהוא מציג בפני הרב שטיינמן את האפשרויות המעשיות העומדות בפניו.

לדברי מקורבי ראש הישיבה, אין זו הפעם הראשונה שדרעי מגיע להיוועץ ברב שטיינמן. בשנים האחרונות הוא עשה זאת מספר פעמים כשבין השאר אף טיפל בסוגיות רגישות - כמו הקמתו של בית התרבות ליד ישיבת מאור התלמוד ברחובות, שם נכנס לעובי הקורה לאחר בקשתו האישית של הגראי"ל.

בהמשך שוחח הרב עם דרעי על נושא חוק טל.

לדברי המקורבים, מרן ראש הישיבה מעריך מאוד את תבונתו ופעילותו הציבורית של דרעי, והיה חשוב לו לשמוע ממנו את דרכי הפעילות העומדים בפני הציבור החרדי בהתמודדות אל מול המבקשים להצר את צעדי עולם התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר