יאיר לפיד רוצה את הגו'ב של השר אריאל אטיאס

מדוע מרבה העיתונאי לשעבר יאיר לפיד לתקוף את שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס? את התשובה תוכלו לקבל בראיון שהעניק בערוץ 10. "תשבץ אותי", אמר לעיתונאי, "במקום של אדם שאומר אני רוצה לדאוג לזה שיבנו 150 אלף דירות להשכרה ב-10 השנים הקרובות". בכך, רמז לפיד בצורה ברורה לאן פניו מועדות

ישראל אהרון | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ 10)

מדוע מרבה העיתונאי לשעבר יאיר לפיד לתקוף את שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס? את התשובה תוכלו לקבל בראיון שהעניק בערוץ 10.

"תשבץ אותי במקום של אדם שאומר אני רוצה לדאוג לזה שיבנו 150 אלף דירות להשכרה ב-10 השנים הקרובות", אמר לפיד ורמז בצורה ברורה לאן פניו מועדות: שר השיכון והבינוי.

והוא גם רוצה את התיקים של ועדת הכספים. "אני רוצה להגיע למצב שבו אני דואג לזה שבו לא נהיה במצב שבו יהדות התורה רשמה על שמה בטאבו את ועדת הכספים", המשיך לפיד.

"במדינת ישראל כרגע יש שתי גישות. אחת אומרת בואו נגדיל את הגירעון והשנייה אומרת בואו נעלה מסים. אף אחד לא אומר: אולי נקטין את הממשלה?", שאל לפיד, "גם אם זה יעלה לנו בתיקים, צריך לבטל את המוסד שנקרא שר בלי תיק".

לפני חודש: לפיד קרא לאטיאס להתפטר מתפקידו

לפני חודש, תקף לפיד את אטיאס בחריפות וטען שהוא מסייע בדיור בר השגה רק למגזר החרדי, מה שמפלה את הישראלי הממוצע באפשרות לרכוש דירה.

יומיים קודם לכן, לפיד קרא לפטר את אטיאס מתפקידו. "ראש הממשלה היה צריך לקרא לאטיאס ולומר לו 'אדוני, אם אתה לא תדאג לציבור בישראל, אז אתה לא תוכל להמשיך בתפקידך'".

אטיאס הגיב לדברים בראיון לתקשורת. "מאז שנכנסתי לתפקיד שיווקתי מעל 120 אלף יח"ד לכלל הציבור בישראל בכל אזורי הארץ. יש היום 83 אלף יח"ד בבניה, יש ירידת מחירים, זה לא מספיק אך עדיין רק אתמול פורסם שיש ירידה במספר המשכורות הנדרשות לרכישת דירה (127 משכורות במקום 131).

"לפיד לא רוצה ממני, הוא רוצה מעצמו. שימשיך עם הססמאות, זה רק מחזק אותי וגם קצת בונה אותי. אם מכל ממשלת ישראל, אני האדם הכי חשוב שהוא מצא זה לדבר עליו פעם אחר, פעם זה עושה לי טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר