הימין חוגג על השעיית ניסו שחם: "משלם על ההתנתקות"

סערה במשטרה בעקבות החלטת מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו להוציא לחופשה כפויה את מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם. בימין, כצפוי, חוגגים. בארגון "המטה העולמי להצלת העם והארץ" הגיבו: "שבע שנים לגירוש, פושע נוסף שהיה שותף לפשע הגירוש משלם היום את המחיר. ניסו שחם מצטרף לשורה ארוכה של אנשים שביצעו ויזמו את ההתנתקות שבאו על עונשם. זה יום שמחה לעם ישראל שיצור כזה הודח משורות המשטרה"

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן)

סערה במשטרה בעקבות החלטת מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו להוציא לחופשה כפויה את מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם.

לפי הדיווח, הסיבה להוצאת מפקד המחוז לחופשה כפוי, היא בשל בדיקה או חקירה, שמתנהלת בימים האחרונים נגדו, במחלקה לחקירות שוטרים וכרגע לא ניתן להרחיב בפרטי הפרשה, בשל צו איסור פרסום גורף.

בימין, כצפוי, חוגגים. בארגון "המטה העולמי להצלת העם והארץ" הגיבו: "שבע שנים לגירוש, פושע נוסף שהיה שותף לפשע הגירוש משלם היום את המחיר. ניסו שחם מצטרף לשורה ארוכה של אנשים שביצעו ויזמו את ההתנתקות שבאו על עונשם. זה יום שמחה לעם ישראל שיצור כזה הודח משורות המשטרה".

עוד אומרים בארגון הימין: "כדאי להזכיר, אומרים במטה העולמי להצלת העם והארץ, שהגשנו לפני חמש שנים בג"צ לא לאשר את מינויו לסגן מפקד מחוז ירושלים בג"צ דחה את תביעתנו, היום רואים כי צדקנו שטענו שמדובר באדם מסוכן שלא ראוי לשרת במשטרה".

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אומר כי "לצערי הכתובת היתה על הקיר. רק בפיקוד המשטרה ואצל השר לבטחון הפנים לא הפנימו שמדובר באדם גס רוח שראוי להיות בשורו העבריינים ולא מועמד למפכ"לות".

פעיל הימין ועורך-הדין איתמר בן גביר מגיב על ההשעייה ואמר: "ערב יום השנה לגירוש גוש קטיף ויותר מסמלי שניסו שחם מוצא עצמו מושעה. הגיע הזמן שכל מי שהיה קשור לפשע בגוש קטיף יילך הביתה, ולא ימשיך לכהן בתפקיד ציבורי או בשירות המדינה. לא נשכח את פושעי גוש קטיף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר