שיתוף פעולה ייחודי

טעינת הרב-קו שהפכה למצווה: אלפי נוסעים, היענות מרגשת – ותרומה גדולה לקופת העיר

שיתוף הפעולה הייחודי בין ״רב-קו אונליין״ לבין ״קופת העיר״, שנערך בתקופה האחרונה, הסתיים בהצלחה מרשימה והוכיח את עוצמתה של עשייה משותפת למען הקהילה. אלפי נוסעים מרחבי הארץ נענו לקריאה, טענו את כרטיסי הרב-קו שלהם בעמדות ״רב-קו אונליין״ – ובכך לא רק התכוננו לנסיעה בתחבורה הציבורית, אלא גם זכו במצוות צדקה, פשוט על הדרך (תחבורה ציבורית)

בר
מקודם |
טעינת הרב-קו שהפכה למצווה (צילום: באדיבות המצלם)

השבוע הועברו כספי הצדקה שנצברו לאורך ימי המיזם לידי ״קופת העיר״ – שהשתמשה בהם לטובת סיוע למשפחות במצוקה, לחתנים ולכלות יתומים, ולמגוון מטרות חסד חיוניות. מדובר בתרומה משמעותית שמהווה עדות מרגשת להיענות הרבה של הציבור.

הטעינות בוצעו דרך מגוון ערוצים: בעמדות האוטומטיות של ״רב-קו אונליין״ הפרוסות בבתי עסק, עמדות קהילתיות, עמדות ״נדרים פלוס״, ״כספונט״, וגם בטעינה טלפונית מהבית במספר 03-720-7406. בנוסף, עמדות טעינה הוצבו גם במוקדי ״קופת העיר״ עצמה – ונרשמה התעניינות גבוהה ונוכחות מרשימה.

"התגובה של הציבור הייתה מעל ומעבר למצופה, ואנו גאים להיות חלק ממיזם שמשלב תחבורה, נגישות וחסד. בעתיד הקרוב מתוכננים שיתופי פעולה נוספים בע״ה – למען הקהילה ולמען הציבור החרדי". אמרו ב׳רב-קו אונליין׳.

להטענת רב קו - הקליקו כאן

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

אולי גם יעניין אותך:

עוד בתחבורה ציבורית: