השקעה באזור המבוקש בישראל

עתודת הקרקע האחרונה של הרצליה למכירה בהזדמנות עסקית חד פעמית. חברת אייזנברג גרופ מציעה 16 יחידות אחרונות להשקעה, עם צפי לתשואה גבוהה ביותר (נדל"ן)

שושי מילר | מקודם |
אזור הנדל"ן המבוקש בישראל (צילום: צילום מסך)

לראשונה גם במגזר החרדי. אפשרות ההשקעה בתחום הנדל"ן במיקום המבוקש ביותר בישראל.

חברת הנדל"ן הידועה "אייזנברג החזקות", המתמחה בייזום ובשיווק פרויקטים בארץ ובחו"ל, למגורים וברכישת קרקעות לפיתוח, יוצאת בקמפיין לשיווק עתודת הקרקע האחרונה בהרצליה פיתוח המכונה "חוף התכלת". כעת החברה פונה גם למגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום שפרה קרמילובסקי.

פרוייקט 'חוף התכלת' הינו חלק מתוכנית הר2200א' אותה מקדמת עיריית הרצליה ובו מתוכננת בנייה רוויה, מלונאות ומסחר בהיקף של כ- 10,700 יחידות.

מדובר בקרקע עם טאבו פרטי. ב"אייזנברג החזקות" מדווחים על התעניינות גדולה ועל ביקוש גובר. מתברר, כי בשלב זה נותרו רק 16 יחידות אחרונות.

לדברי מומחי נדל"ן בכירים, מדובר במיקום הטוב והיוקרתי ביותר בישראל – על קו המים שבין מרינה הרצליה פיתוח (בצפון) למלון מנדרין (בדרום).

המחיר ליחידה הינו החל מ-365,000 ₪ וניתן להשיג אפשרויות מימון של עד 50% מגובה הסכום. התוכנית הינה עם הסכם שיתוף מסודר בכל חלקה ע"י משרד עו"ד מוביל.

ההערכה היא כי שווי הקרקע ליחידה זמינה הינו כ - 1.8 מליון ₪ עד 2 מליון ש"ח. באייזנברג מציינים כי הביקוש הוא עצום והיחידות 'נחטפות' ובימים אלו מסתיימת המכירה בשלב ב'.

בנוסף מדגישים בחברה כי הקרקע הינה להשקעה ואינה זמינה לבנייה מיידית.

לפרטים נוספים הקליקו.

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות