קבוצת שכטר - שכטר ברמות

התעניינות שיא בפרויקט היוקרה 'שכטר ברמות'

התעניינות גבוהה של רוכשים ומשפרי דיור בפרויקט היוקרה "שכטר ברמות" הנבנה בימים אלו ברמות א'. משרד המכירות הממוקם בפרויקט הוצף עם השקת הפרויקט במאות שיחות טלפון שהביעו התעניינות במחירי הדירות במתחם ובמיקומו במרכז השכונה החרדית (נדל"ן, שיווקי)

כולל פארק פרטי גדול ומרווח (צילום: יח"צ)

פרוייקט "שכטר ברמות" תוכנן ע"י האדריכל יגאל לוי והוא מציע לדייריו מפרט מושקע ושירותים יוצאי דופן לאזור. הפרויקט כולל פארק פרטי גדול ומרווח וכן טרקלין דיירים שישמש את דיירי הבניין, בית כנסת, מקווה פרטי, פארק שעשועים ועוד. בצמוד לפרויקט נמצאים בתי כנסת, מוסדות חינוך מעולים, מסחר, מבני ציבור, תחבורה ציבורית וכל יתר השירותים הנדרשים.

מתעניינים רבים בהם תושבי חו"ל שביקרו בעיר במהלך ימי חג הפסח סיירו במתחם הפרויקט המציע איכות חיים מושלמת, והגיעו לשטח כדי לראות בעצמם את תנופת הבנייה הכוללות חפירות עומק ותכנון מפלסי, כמו גם את המתחם בו יבנו הדירות, הסביבה התורנית, ואת הנוף המרהיב של הרי ירושלים הנשקף מול הדירות האמורות להבנות.

מתעניינים אחרים ספרו כי הגיעו בעקבות הכרותם האישית עם איכות הבניה והאיתנות של "קבוצת שכטר". מדובר בלקוחות שרכשו דירות בפרויקטים הגדולים והיוקרתיים שהחברה בנתה ברחבי הארץ וכעת מעוניינים לרכוש גם ב"שכטר ברמות".

למקום הגיעו גם משפרי דיור תושבי העיר שמעוניינים להתקדם לדירת יוקרה מפוארת הממוקמת בלב רמות התורנית ולהנות ממתחם מגורים פרטי ומתוחם עם מפרט עשיר ומוקפד עד הפרט האחרון.

במשרד המכירות מדווחים כי נקבעו כבר עשרות פגישות עם קונים רצינים לקראת חתימת חוזים, וכי קצב הפניות מעיד על האמון שהציבור רוכש לרצינותה ולאיתנותה של "קבוצת שכטר".

פרויקט היוקרה "שכטר ברמות" כולל כ-240 יחידות דיור בשבעה בניינים. הפרויקט יבנה כשכונת מתוחמת עם מבני ציבור יעודיים עבור תושבי השכונה. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון מאוד והוא כולל דירות בנות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים וגינות גן עם אפשרויות תכנון יצירתיות ומגוונות. מרבית הדירות הן בנות 5 ו-4 חדרים.

קבוצת שכטר היא בעלת ותק וניסיון רב בייזום וביצוע מאות פרויקטים בישראל ובחו"ל, ובנתה אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ ביניהם גן העיר תל אביב ירושלים של זהב ועוד. הקבוצה הוקמה לפני קרוב ל-60 שנה ומתמחה בכל סוגי היזמות והבנייה. במהלך קרוב לשישים שנות קיומה, בנתה הקבוצה מאות אלפי מ"ר בישראל הן כחברה יזמית והן כחברה מבצעת.

לפרטים נוספים>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר