שיווק בניני הבוטיק

פרויקט המגורים המפתיע בבאר יעקב עובר לשלב ב'

הבשורה המיוחדת של פרוייקט המגורים 'אחוזת ארץ' בבאר יעקב נפוצה במהרה • תוך 3 חודשים הסתיים שיווק שלב א' • הממתינים הרבים לבנייני הבוטיק המפוארים קבלו את ההודעה כי נפתח שלב ב • אל תפספסו את ההזדמנות שלכם (נדל"ן, מקודם)

באר יעקב נחשבת כיום לעיר המבוקשת ביותר באזור המרכז (צילום: יח"צ)

הכירו את השכונה שמרכזת את כל מה שטוב במרכז הארץ: באר יעקב מושכת בשנים האחרונות יותר ויותר תושבים חדשים, בזכות מגוון יתרונות שהופכים אותה למעוז של איכות חיים - המיקום המושלם, מוסדות החינוך האיכותיים, מרכזי התרבות והקהילה הקרובים ושפע השטחים הירוקים הנמצאים במרחק הליכה.

באר יעקב נחשבת כיום לעיר המבוקשת ביותר באזור המרכז, הן מבחינת תנופת הדיור בשנים האחרונות, השכונות החדשות ועכשיו גם לחרדים!

אחוזת ארץ באר יעקב: אתם יודעים שהגעתם הביתה

בזכות המרקם הייחודי בבאר יעקב חיים זה לצד זה בהרמוניה מופלאה חרדים, דתיים וחילונים מתוך כבוד והערכה לחיי השונה.

מבט אחד במיקום הפרוייקט מסביר את ההצלחה הגדולה בשיווק של הפרויקט החדש 'אחוזת ארץ' והביקוש הרחב: בשטח אוטונומי לחלוטין, כמעין מובלעת קסומה בין הישיבה המעטירה 'ישיבת באר יעקב' לסמינר האיכותי לבנות בית יעקב, גני ילדים ורשת חינוך איכותית, שטחים ירוקים, פארקים ואפילו מרכזי מסחר בסמוך.

הקהילה החרדית הותיקה מקיימת חיי קהילה עשירים והומוגנים כבר הקימה את התשתיות החשובות למשפחה חרדתית שומרת תורה ומצוות עם כמו מזון למהדרין, שירותי דת שונים ועוד בקרבה ובנוחות ל'אחוזת ארץ'.

בעצם, זו תהיה אי"ה שכונה חרדית חדשה - כמעט בתוככי השכונה הוותיקה - שכונה שכמובן, לחלוטין סגורה בשבתות, מרפסת סוכה לכל דירה, בניינים בני שש קומות בלבד עם שתי מעליות לכל בניין, זאת לצד לובי מפואר, חדר דיירים לשמחות ולאירועים קטנים, חדר עגלות, חניה בטאבו לכל רוכש, מפרט גבוה ועשיר שלא מוכר במחוזותינו שכל מי שמגיע לפגישה נדהם מולו.

כעת, החל שלב ב ונפתחו למכירה בנייני הבוטיק המפוארים – בניינים קטנים עם דירות רחבות ידיים וסטנדרט עשיר במיוחד. והמחיר? מצויין! מחיר דירת 4 חדרים מקבילה בפרויקט אחר בבאר יעקב עם מפרט דומה, גבוה בעשרות אחוזים.

גם עבור משקיעים מדובר בהזדמנות חסרת תקדים שכן מי שקנה בבאר יעקב לפני שנה, על הנייר, דירת שלושה–ארבעה חדרים במחיר הממוצע, כבר גרף לכיסו מעל מאה אלף שקלים מינימום, בשל עליית הערך.

כאוהבי המרכז, וודאי אתם מכירים את תנופת הכבישים באזור המרכז והנגישות הנוחה לכל ערי המרכז ואת עבודות התשתית המאסיביות להקמת מערך תחבורה אדיר ממדים שצפוי לחבר את כל ערי המרכז מרחובות ונס ציונה בדרום עד ערי השרון בצפון, ומלוד ורמלה במזרח עד חולון ובתים במערב, וכמובן באר שיעקב וכן, הרכבת התחתית עשויה לקרב את באר יעקב לתל אביב באופן משמעותי ולקצר את הנסיעה לאיזור התעסוקה המבוקשים ביותר למרכז הארץ

גם דירת חלומות, גם הזדמנות נדל"נית חסרת תקדים וגם משפחה מאושרת. מישהו צריך יותר מזה?

הכנסו עכשיו לאתר ובחרו את הדירה המותאמת במיוחד עבורכם!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר