ברמה בינלאומית

מותג העיצוב הבריטי 'ארא' עיצב את טרקליני הפנים בג'רוזלם אסטייטס

השלב האחרון; עשרות מיליוני שקלים יושקעו בשדרוג חוויות מגורי היוקרה • "לקחנו את גולת כותרת מגורי היוקרה בירושלים, לרמה בינלאומית" • ירושלים במלא הדרה (עיצוב)

(צילום: יח"צ)

עם התקדמות בניית השלב האחרון בפרויקט היוקרה 'ג'רוזלם אסטייטס' במתחם שנלר ירושלים, מודיעה החברה היזמית על שיתוף פעולה נדיר מסוגו בפרויקט מגורים בישראל, עם מותג העיצוב הבריטי הבינלאומי 'ארא', לתכנון חלק חשוב ועיקרי במתחם היוקרה, הפאסיליטיס - שירותים מלונאים ייחודיים לשירות הדיירים בג'רוזלם אסטייטס.

בחברה מזכירים כי כבר בראשית שיווק הפרויקט הציגה את החזון שהפך עם הזמן למציאות, הכולל יצירת אקלים מגורים מלונאי שלא היה כמותו בירושלים; כעת מודיעה החברה על תחילת בניית המתחמים ושדרוג משמעותי של כלל הפאסיליטיס, לרמת יוקרה מלונאית בינלאומית.

לשם כך שכרה החברה את שירותי משרד האדריכלות הבריטי ARA, העומד היום בחזית עולם העיצוב המודרני לחללי אירוח פרטי, עסקי ומלונאי. מאחוריו רקורד עשיר של פרויקטים עוצרי נשימה מרחבי הגלובוס, ביניהם אף מלונות הקונספט הנחשבים ביותר בישראל כמו מלון בראשית, מצפה הימים ועוד.

בחברה אומרים כי "בתום תהליך חשיבה ויצירה ארוך ומרתק, יצרו בARA עבור ג'רוזלם אסטייטס מגוון חללים קונספטואליים אשר ישרתו את הדיירים ויספקו להם חווית מגורים המשלבת מגורים פרטיים בנכס יחיד במינו יחד עם פינוק מלונאי לאורך כל ימות השנה"

בנוסף, מציגה החברה את פירוט התכנון הייחודי האופייני למקום: מתחם שמור סביב שדרת גן 'האמפורה', ממנה נפתחים 13 לובאים מפוארים לבנייני המגורים. כניסה מרשימה לחלל המרכזי בעל הגובה הכפול עם מדרגות מפוסלות במרכזו, במרכזו לאונג' ומעליו גלריה מרשימה עם חדר עסקים מצויד ומרווח. למטה ממוקם מרתף היין, הכולל מקומות ייעודיים פרטיים לדיירים לאחסון בקבוקים יקרי ערך בתנאים אופטימליים.

בנוסף ייבנה בית כנסת מפואר עבור דיירי ג'רוזלם אסטייטס. מחקר וידע מקיף שהצטבר, לצד מלאכת מחשבת אמנותית ומחשבה רבה, הושקעו ביצירת מקום מקדש מעט זה, מלא ההדר, שיהלום את כתרו של המקום.

בסמוך לבית הכנסת מתוכננים גם מקווה גברים מהודר ומפואר, מתחם בריאות ומרגוע וכן טרקלין אירועים פרטי לטובת הדיירים ובני משפחותיהם.

בחברה אומרים כי השדרוג לבדו מוערך בעשרות מיליוני ש"ח. ההשקעה העצומה בכל המרחבים הציבוריים והמתקנים המשותפים החיצוניים והפנימיים, אין לה אח ורע בסביבה. "הרוכשים שלנו יקבלו משהו שבאמת טרם נראה בירושלים, רמה בינלאומית של עיצוב וגימור מלוטש, המתאימה לרף שהציבה לעצמה ג'רוזלם אסטייטס.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר