לזהות הזדמנויות

פינוי בינוי זו ההשקעה הבאה בעולם הנדל"ן

חברות הנדל"ן הגדולות כבר זיהו את ההזדמנות הבאה בעולם הנדל"ן-פרויקטים של פינוי ובינוי, על פי ההערכות היקף ההשקעות בתחום הפינוי בינוי בישראל, צפוי לזנק בשנים הקרובות (נדל"ן)

אתה יכול להתחיל את התהליך של האישורים, ללא צורך ברכישה של הקרקע (צילום: שאטרסטוק)

בית ההשקעות אסטייט מציע לכם להשקיע בפרויקט פינוי בינוי בהזדמנות!

חברות הנדל"ן הגדולות כבר זיהו את ההזדמנות הבאה בעולם הנדל"ן-פרויקטים של פינוי ובינוי. יותר ויותר מהן כבר הקימו מחלקות גדולות של פינוי בינוי ואף כבר הגיעו לשלבי הבניה. על פי ההערכות היקף ההשקעות בתחום הפינוי בינוי בישראל, צפוי לזנק בשנים הקרובות.

מומחי נדל"ן מסבירים את הסיבה שחברות הנדל"ן נוהרות להשקעות בפרויקטים של פינוי בינוי. בראש ובראשונה מדובר בפרויקטים באזורי הביקוש בערים מרכזיות בישראל, מצד אחד עלות בניה ידועה, מצד שני מחיר למטר גבוה ובמגמת עלייה.

היתרונות הנוספים של השקעה בפרויקט של פינוי בינוי היא עלות הפרויקט, אם אתה רוצה לבנות על קרקע ריקה, עליך להשקיע ברכישת הקרקע ובקידום הפרויקט עד לאישור הסופי. במקרה של פינוי בינוי, אתה יכול להתחיל את התהליך של האישורים, ללא צורך ברכישה של הקרקע מה שמקטין את הצורך בגיוס ההון הראשוני ואת העלות הפרויקט בכלל, בעשרות אחוזים! בנוסף הרשויות המקומיות השונות, בשונה מתמא 38 מעודדות דווקא קידום פרויקטים של פינוי בינוי באמצעות הפחתה של היטלי השבחה או במקרים מסוימים ביטול מוחלט שלהם ועוד הטבות נוספות.

בית ההשקעות אסטייט שותף בהשקעות במספר פרויקטים של פינוי בינוי ונכנס להשקעה בשלב מתקדם של הפרויקט במטרה לקצר את טווח הזמנים עד למימוש ההשקעה בסיום הבנייה של הפרויקט. אסטייט פתחה עבורכם הזדמנות חד פעמית החל מ100,000 ₪ להשקעה בפרויקט פינוי בינוי בעיר בית שמש. עיריית בית שמש דוחפת את קידום הפרויקט ופטרה את היזמים מתשלום עבור היטל השבחה והקמת תשתיות, ואתם יכולים להיות שותפים לרווחיות הזו!. נותרו עוד יחידות השקעה בודדות בפרויקט.

השאירו פרטים עכשיו והבטיחו את מקומכם בהשקעת נדל"ן איכותית עם פוטנציאל לרווח יזמי!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר