בנתיב הנכון:

קבוצת 'נתיב' זכתה במכרז נוסף לבניית 96 יח"ד בראשון לציון

קבוצת 'נתיב – פיתוח ויזמות נדל"ן' מכריזה על השלמת הזכייה החמישית במכרזים של מנהל מקרקעי ישראל בשנה האחרונה בהיקף כולל של 1,222 יח"ד ברחבי הארץ. אחרי שזכתה בארבעה מכרזים שונים במהלך החודשים האחרונים, בימים אלה מודיעה הקבוצה על זכייה חמישית של בניית 96 יח"ד בשכונת נרקיסים שבראשון לציון. מדובר בשיווק האחרון של המגרשים שנותרו בשכונה המבוקשת והחדשה במזרח ראשל"צ (נדל"ן)

פרויקט בניה של קבוצת 'נתיב – פיתוח ויזמות נדל"ן' (צילום: באדיבות המצלם)

בימים האחרונים הודיעה קבוצת 'נתיב – פיתוח ויזמות נדל"ן' על זכייתה במכרז נוסף של מנהל מקרקעי ישראל, החמישי בשנה האחרונה בו זוכה הקבוצה. הזכייה במכרז החדש כוללת בניית 3 בניינים בני 5-18 קומות, אשר יציעו יחד 96 יח"ד חדשות בסטנדרט גבוה בשכונת נרקיסים (לשעבר מחנה צריפין).

שכונה זו נחשבת למבוקשת מאד הודות למיקומה האידאלי והתנאים הייחודיים היוצרים יחד חוויית מגורים אופטימלית. מדובר במכרז שהוא גם השיווק האחרון של המגרשים שנותרו בשכונת נרקיסים – החדשה והנחשבת במזרח העיר ראשון לציון. במקום אף מתוכנן פארק רחב ידיים שישתרע לאורך כל הצד המזרחי של ראשל"צ ועתיד לחבר את העיר לבאר יעקב. המגרש בו זכתה קבוצת 'נתיב' ממוקם על פארק זה, מה שמקנה לו את הביקוש הרב. המגרש טובל מכל הכיוונים בשטחים ירוקים, וזה בדיוק מה שהופך אותו לאטרקטיבי.

מכרז זה מצטרף כאמור לארבעה מכרזים שקדמו לו, הכוללים יחד 1,222 יח"ד ושטחי מסחר במועצה המקומית 'קדימה צורן', באופקים, גבעת שמואל ויהוד מונסון. בכל אחד מהמכרזים זכתה הקבוצה במיקומים איכותיים, בהם תבנה מאות יח"ד חדשות בסטנדרטים גבוהים המוכרים מ-30 שנות פעילות וצבירת מוניטין.

קבוצת 'נתיב – פיתוח ויזמות נדל"ן' מובילה בתחום הבנייה למעלה מ-30 שנה עם בנייתן של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. הקבוצה ידועה באיכות הבנייה הבלתי מתפשרת שהיא מובילה לטובת לקוחותיה, ובהצבת סטנדרטים גבוהים של אמינות ומקצועיות לאורך כל הדרך. במקביל לזכייה במכרזים האמורים, מקדמת החברה בימים אלה שורת פרויקטים בהיקפים משמעותיים ברחבי הארץ, לרבות הקמת שכונה ד'-5 בבית שמש יחד עם חברת 'שפיר' שתציע מעל ל-1,000 יח"ד, גינות, מוסדות ושטחי מסחר.

ר' שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של הקבוצה: "שמחים ומברכים על זכייה נוספת ב-96 יח"ד במיקום נבחר, המצטרפת לשורת זכיות קודמות במהלך השנה האחרונה. אנו נמשיך להוביל ולפתח פרויקטים של בנייה בסטנדרטים גבוהים עבור לקוחותינו, תוך חתירה מתמדת לחדשנות ושירות שהן חלק מה-DNA שלנו כקבוצה מובילה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר