כך חוגגים היום

ג'רוזלם אסטייטס בחגים: להרגיש את האור של ירושלים מבפנים

חג זה כמו שאר מועדי ישראל מדגישים את מיקומו הנפלא של פרויקט ג'רוזלם אסטייטס, אי של שקט פסטורלי במרכז השכונות הירושלמיות האותנטיות, היכן שמעגל החיים שוקק סביב לוח השנה היהודי תוך חיים מלאים בשמחה יהודית שופעת. לחיות בג'רוזלם אסטייטס זה להרגיש את האור של ירושלים מבפנים (נדלן)

אילוסטרציה (צילום: ג'רוזלם אסטייטס)

כל מי שביקר בירושלים בתקופות החגים מכיר את ההרגשה היחודית של אווירת החג ברחובותיה. המרכז ההיסטורי של העולם היהודי מספק למתגוררים בו חוויה יהודית המורגשת במיוחד סביב מעגל השנה. מהשווקים הצבעוניים של ארבעת המינים ועד תפילות מרגשות בחצרות החסידים, מטקסי כפרות התרנגולים ועד ההקפות השניות בישיבות, מעמדי הדלקת נרות החנוכה ועד שמחת חג השבועות בכותל המערבי. חוויה רוחנית שאין כמותה בכל העולם.

אחד החגים המרגשים בעיר הוא פורים דמוקפים בו רבים עולים לירושלים מכל קצווי ארץ, לחוות את ה'עד דלא ידע' ברחובות עיר הקודש, של שמחה טהורה מתפרצת בצבעים מרהיבים שאין דומה להם בעולם.

כבר בימים ובשבועות שלפני החג, ניכרות ההכנות לקראתו בבתים, ברחובות ובשווקים ההומים במרכז ירושלים, החנויות מתמלאות בתחפושות צבעוניות, ומשלוחי מנות לרוב, חוויה צבעונית משמחת לב.

חג זה כמו שאר מועדי ישראל מדגישים את מיקומו הנפלא של פרויקט ג'רוזלם אסטייטס, אי של שקט פסטורלי במרכז השכונות הירושלמיות האותנטיות, היכן שמעגל החיים שוקק סביב לוח השנה היהודי תוך חיים מלאים בשמחה יהודית שופעת. לחיות בג'רוזלם אסטייטס זה להרגיש את האור של ירושלים מבפנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר