פרויקט יוקרתי ומבוקש

הנדל"ן בארץ מעורער- ישראלים מוזמנים להשקיע בקפריסין

אחת מחברות הנדל״ן והיזמות הגדולה בקפריסין מציעה כעת פגישה עם נציגות החברה בישראל ורכישה ישירה מהיזם, בלי ״דמי תיווך״ או חברת שיווק - כל ההליך בעברית • רוכשי דירה בפרויקט יהנו מטיסות והעברות + 2 לילות בפרויקט של היזם + מגוון פינוקים על חשבון היזם!(נדל"ן)

פרויקט הנדל״ן היוקרתי והמבוקש ביותר בצפון קפריסין (צילום: באדיבות המצלם)

פרויקט הנדל״ן היוקרתי והמבוקש ביותר בצפון קפריסין: K-Islands פותח את שעריו למשקיעים הישראלים ומציע מספר מצומצם של דירות יוקרה קסומות לבעלי הון עצמי של 60,000 יורו בלבד. ״חשוב לנו שהמשקיעים יבינו שהם רוכשים דירת יוקרה בפרויקט קסום – ישירות מהיזם, בלי דמי תיווך באמצע, מה שחוסך למשקיעים אלפי שקלים.

ההשקעה היא כדאית ומשתלמת ולא מדובר כאן ב׳חתול בשק׳ כמו פרויקטים אחרים״, אומרים בנציגות החברה הקפריסאית בישראל ומוסיפים: ״על פי הצפי, שיעור ההכנסות משכירות בשנה עומד על כ- 8%, בנוסף לצפי עליית ערך של כ- 20% בשנה״.

פרויקט היוקרה K-Islands

אם חלמתם אי פעם על דירת יוקרה בריזורט קסום ומפנק, הגעתם למקום הנכון. פרויקט K-Islands נחשב לפרויקט הנדל״ן המבוקש ביותר בצפון קפריסין מזה שנים ומציע קונספט ייחודי של אי פרטי עם בריכות אינסוף ממש על הים. בפרויקט דירות בתמהיל מגוון הכולל: דירות סטודיו גן, פנטהאוזים, דירות בריכה ווילות – לכם רק נשאר לבחור. ״הפרויקט מציע ממש את החבילה המושלמת: דירות יוקרתיות, מפרט טכני עשיר, ספא תאילנדי, חדר כושר, מסעדות, בתי קפה, שירותי ניהול השכרה ואחזקה ועוד אינספור אטרקציות במתחם״, אומרים בנציגות החברה הקפריסאית בישראל. מעבר לכך, בסביבת הפרויקט תהנו מאטרקציות נוספות, כמו: בתי קזינו, מועדונים וחיי לילה תוססים, מגרש גולף קוריניום, המרינה החדשה וכמובן חוף הים הכחול והקסום.

קונים ישירות מהיזם – חוסכים אלפי שקלים

ב- AZ Group חוזרים ומדגישים את העובדה שכל תהליך הרכישה מתבצע ישירות מול היזם, בלי אנשי תיווך ואנשי ביניים בדרך – מה שחוסך למשקיעים אלפי שקלים. ״מאחורי הפרויקט עומד אחד היזמים הגדולים והחזקים בצפון קפריסין שכבר מסר בהצלחה אלפי דירות בקפריסין ובאירופה כולה״, אומרים בחברה, ״אנחנו נותנים למשקיעים ליווי מלא לאורך כל התהליך מצוות החברה גם בישראל וגם בקפריסין – בעברית, כך שתוכלו להרגיש תמיד בבית ולהיות בטוחים שיש מי שמלווה אתכם עד לקבלת המפתח״.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר