לראשונה בלרנקה: דירות על הים

פריסייל בפרויקט היוקרה של קפריסין: החל מ- 165K אירו + VAT!

מכירת הפריסייל עבור המשקיעים הישראלים בפרויקט היוקרה המבוקש של קפריסין המציע לראשונה בלרנקה דירות על הים - החלה • הפרויקט היוקרתי, הנמצא במיקום המושלם להשקעה בקפריסין (נדל"ן)

(צילום: יח"צ)

הפרוייקט מאפשר למשקיעים אשר ירצו בכך להצטרך למסלול השכרה סולידי עבור סטודנטים באוניברסיטה האמריקאית הנמצאת בסמוך, ובכך ליהנות מצפי לתשואה נאה ודירה קסומה על הים – בניהולה של חברת ניהול מקומית. ״דירות על הים הן דירות נדירות, בטח כשמדובר בלרנקה אשר מציעה זאת לראשונה, לכן הביקוש לדירות הנמצאות על הים לא פוסק, להיפך, הוא רק מתגבר עם השנים״, אומרים בחברת השיווק של הפרויקט בישראל.

דירות על הים שוות יותר – זו עובדה

לנוכח העובדה שמדובר בפרויקט היסטורי בו לראשונה בלרנקה מוצעות דירות על הים ברור לכולם שמחירי הדירות בפרויקט רק ימשיכו לעלות עם הזמן ועם התקדמות הבנייה, לכן הרוכשים במחירי הפריסייל ימקסמו את הרווחים והתשואה הצפויה מהפרויקט.

״אם נעשה השוואה בין מחירי דירות הנמצאות על הים לבין דירות במיקומים אחרים נראה שהדירות הנמצאות על הים נהנות מעליית שווי גבוהה יותר מאשר דירות אחרות, ואפשר להבין מדוע: אין הרבה פרויקטים המציעים דירות על הים, מה שהופך את הדירות האלו למצרך נדיר ומבוקש – בעיקר בקפריסין ובלרנקה בפרט, בה כאמור מדובר בפרויקט ראשון מסוגו״, מספרים בחברת השיווק, ומוסיפים: ״זו בדיוק הסיבה לכך שהביקוש לדירות בפרויקט הוא גבוה, המשקיעים מבינים את הפוטנציאל העצום של הפרויקט״.

הביקוש לדירות הנמצאות על הים לא פוסק, להיפך, הוא רק מתגבר עם השנים (יח"צ)

פוטנציאל לתשואה סולידית וקבועה ועליית שווי ערך הנכס

הפרויקט היוקרתי מאפשר למשקיעים אשר ירצו בכך ליהנות ממסלול השכרה מיוחד עבור סטודנטים הלומדים באוניברסיטה האמריקאית הסמוכה, ובכך ליהנות מהכנסה חודשית קבועה וסולידית במהלך חודשי הלימודים.

כמובן שכמשקיעים הבחירה היא בידכם ואינכם מחויבים למסלול זה – אם חלמתם לגור בדירה על הים, עם נוף נצחי ועוצר נשימה – זו ההזדמנות שלכם.

חשוב לציין שהפרויקט נמצא בקרבת המרינה החדשה בעיר, בה השקיעה ממשלת קפריסין מיליוני דולרים, מה שמוסיף עוד יותר לפוטנציאל עליית שווי הדירות בפרויקט.

״המיקום של הפרויקט הוא מושלם. מי לא היה רוצה לקום בכל בוקר, לפתוח את החלון ולראות נוף כל כך מרהיב וייחודי באזור נחשק ומתפתח״. כעת תוכלו לרכוש דירת יוקרה בפרויקט במחיר של החל מ- 165,000 יורו בלבד + VAT, בפריסת תשלומים נוחה לפי קצב התקדמות הבנייה.

הפרויקט נמצא בקרבת המרינה החדשה בעיר (יח"צ)

בחברת השיווק מסכמים: ״המשקיעים יקבלו ערבות בנקאית מבנק ישראלי – אנחנו החברה היחידה בישראל שמאפשרת זאת. כמובן שכל משקיע יקבל ליווי מלא בעברית לאורך כל התהליך עד לקבלת המפתח, כך שאתם יכולים להיות שקטים, כל מה שנשאר לכם הוא לבחור את הדירה המתאימה עבורכם ולחיות את חלום הדירה על הים״

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר