דירת יוקרה אל מול נהר הטאגוס

דירה להשקעה לבעלי הון עצמי מ- 90,000 יורו - 5 יחידות אחרונות!

דירה להשקעה בפרויקט המרהיב Beato77, ליסבון - במחיר של החל מ- 243,500 יורו - לבעלי הון עצמי מ- 90,000 יורו בלבד - נותרו 5 יחידות אחרונות! (נדל"ן)

(צילום: יח"צ)

בעקבות המלחמה בישראל משקיעים ישראלים רבים מחפשים הזדמנויות השקעה מעבר לים במדינות המציעות השקעות במחירים נמוכים עם פוטנציאל לתשואה גבוהה כאשר אחת המדינות הבולטות היא ללא ספק פורטוגל.

״פורטוגל חברה באיחוד האירופאי ומאופיינת כמדינה בעלת יציבות פוליטית-חברתית, כלכלה מתפתחת, שוק נדל”ן בעלייה מתמדת ומדיניות ממשלתית הדוגלת בעידוד משקיעי נדל”ן מכל רחבי העולם״, אומרים בחברת נדלניסטוגו העומדת מאחורי אחד הפרויקטים החמים והמבוקשים ביותר כעת בליסבון, עיר הבירה של פורטוגל – פרויקט Beato77 המציע כעת דירות להשקעה לבעלי הון עצמי של 90,000 יורו בלבד בתנאי תשלום מיוחדים הכוללים עד 70% משכנתא – צפי לתשואה שנתית של 8-10% בנוסף לפוטנציאל עליית שווי ערך הנכס!.

אחד הפרויקטים המובילים בליסבון

פרויקט Beato77 נמצא באחד מהאזורים המובילים והמבוקשים ביותר בליסבון, במרחק קצר ממרכז העיר ועם תחבורה ציבורית נגישה מאוד (תחנות אוטובוס ומטרו במרחק של כ-300 מטר). באזור גם מוסדות חינוך מובילים הנמצאים בסמוך, מתחמי מסחר ועסקים ועוד אינספור אטרקציות.

״מדובר על בניין דירות מודרני בן 5 קומות הכולל דירות 2-3 חדרים ודירת גן עם נוף קסום אל נהר הטאגוס המפורסם״, אומר לנו עורך הדין ונוטריון מוטי כהן, מנכ״ל נדלניסטוגו, ומוסיף: ״הבנייה כבר החלה ונמצאת בעיצומה, הכל נעשה בסטנדרטים ורמת הגימור הגבוהה ביותר״. חשוב לציין שכל דירה מגיעה גם עם מחסן צמוד והצפי הוא לכך שהבנייה תסתיים כבר בשנה הבאה והצפי הוא ששלב האכלוס יחל ב- 12.2024!

זה הזמן המושלם להשקיע בפורטוגל

״המצב בישראל כפי שידוע לכולנו הוא לא אידאלי להשקעות נדל״ן מקומיות״, אומרים בנדלניסטוגו, ״מעבר למלחמה, יוקר המחיה הגבוה מאלץ משקיעים ישראלים לחשב מסלול מחדש ולחשוב על אלטרנטיבות אחרות, ואפשר להבין מדוע פורטוגל נחשבת לאחת העיקריות שבהן: האקלים הנוח מזכיר את ישראל אך המחירים הנמוכים כעת בפורטוגל הם שוברי שוויון.

״הפרויקטים אותם משווקים בנדלניסטוגו נבחרים בקפידה רבה ולאחר בדיקה מקיפה של כל המשתנים הרלוונטיים על מנת להיות בטוחים שמדובר בהשקעה טובה ובטוחה״, אומר לנו עורך הדין ונוטריון מוטי כהן, מנכ״ל נדלניסטוגו, ומוסיף: ״הפרויקט נמצא באזור מרכזי בליסבון, באחד האזורים המבוקשים והנגישים. נוסיף לכך את העובדה שמחירי הנדל”ן בפורטוגל נמצאים במגמת עלייה מתמשכת שרק צפויה להתחזק בעתיד ונבין שמדובר כאן בהשקעה יוצאת דופן המאפשרת המשקיעים ליהנות מתשואה גבוהה ופוטנציאל לעליית שווי ערך הנכס״.

כאמור, כעת יוכלו המשקיעים הישראלים לרכוש דירה בפרויקט עם הון עצמי של החל מ- 90,000 יורו בלבד ובנוסף לקבל משכנתא של עד 70% במידת הצורך! ״חשוב לשים לב שנותרו 5 יחידות אחרונות, לכן כל הקודם זוכה!״, מסכם עורך הדין והנוטריון מוטי כהן.

בניין דירות מודרני בן 5 קומות הכולל דירות 2-3 חדרים ודירת גן עם נוף קסום אל נהר הטאגוס
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר