לקראת האכלוס

התעניינות שיא ברכישת דירות מרווחות ב'פנינת אלעד'

פרויקט הבניה האיכותי פנינת אלעד גורם להתעניינות שיא במשרדי המכירות • בפרויקט הבניה היחיד שכבר בבנייה בעיר, נבנות הדירות באיכות גבוהה, מרווחות ובסטנדרטים מקצועיים על הגבעה המערבית של אלעד עם אופק לים ומרכז הארץ (נדל"ן).

דירה בפרויקט 'פנינת אלעד' (צילום: באדיבות המצלם)

בפרויקט פנינת אלעד ניכרת התעניינות מרובה בדירות המרווחות הנבנות בימים אלו ומאפשרות מגורים בעיר לצד יוקרה ואיכות.

על אחת הגבעות הגבוהות והמיוחדות של העיר אלעד כבר נבנה בימים אלו, פרויקט מגורים עכשווי ומודרני החולש על מבואותיה המערביים של העיר וצופה ללא הפרעה על קו האופק של מרכז הארץ.

פרויקט פנינת אלעד מורכב משלושה מקבצי בניינים המקיפים את אחת מעתודות השטח הפתוח האחרונות באלעד.

לאור העובדה כי מספר דירות מצומצם נשארו עדיין לשיווק לפני הכניסה הצפויה לדירות כבר בחודשים הקרובים, ניכרת התעניינות רבה בקרב הציבור לו מוצעות דירות גן 5 חדרים,6 ו 7חדרים, מיני פנטהאוזים, ופנטהאוזים מרווחים במיוחד במפרט עשיר ומגוון הכוללים מרפסות שמש רחבות ידיים, חניות תת קרקעיות ופיתוח סביבתי מוקפד.

בפרויקט הנבנה 3 מתחמי מגורים סמוכים עם 2 בנייני מגורים בכל אחד בני 4-5 קומות. חניון עילי מרווח לכל בניין. בנייה בסטנדרט גבוה הכוללת חיפוי אבן בשילוב טיח צבעוני. מבואת כניסה ראשית ומבואות קומתיות מעוצבים ע"י מעצב פנים בכל בניין. חניה לכל דירה, מרפסות שמש ענקיות ומרפסת סוכה בכל דירה.

האזור נחשב לאחד הטובים בעיר בזכות ולא בחסד – מסביב ניתן למצוא ישיבות ובתי כנסת מהמשובחים בעיר יחד עם כל מה שתרצו ונחוץ בחיי משפחה: בתי ספר, גני ילדים, מרכז קניות איכותי ועוד.

הקירבה והגישה הקלה לשערי העיר הופכים את היום יום לפשוט יותר עם יציאה קרובה לכביש 444, כביש 6, צומת נחשונים והלאה לכביש 471.

פנינת אלעד מצויה בגבעה המערבית אשר פונה מערבה ומעניקה אופק ללא הפרעה עד הים. ביום טוב רואים את מבואות הכרמל שבצפון ועד חולות ראשון ואשדוד שבדרום.

את הפרויקט יוזמת חברת ברקת - איבקו שפועלת למעלה מ-30 שנה בייזום קידום ופיתוח פרויקטים נדל"ניים מגוונים, במסחר תעשיה ומגורים וזוכה למוניטין משובח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר