לראשונה בישראל

תנובה משיקה: סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO ללא חלב

תנובה משיקה לראשונה בישראל סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO טבעונית על בסיס שיבולת שועל ושקדים מועשרים בויטמינים ובסידן, בכשרות בד"צ העדה החרדית • הסדרה תגיע במארז של 6 בקבוקונים 100 מ״ל כל אחד, ומכילים חיידקי יוגורט וביפידוס, מועשרים בסידן ובוויטמינים 12B, C ו-D (משקאות)

סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO - מארז 6 בקבוקונים, 100 מ"ל כל בקבוקון (צילום: יח"צ תנובה)

מ. בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב בתנובה: "בקבוקוני Alternative BIO יתנו פתרון לקהלים שונים ויאפשרו להם לשלב משקה מבוסס שיבולת שועל ושקדים בתזונה היומיומית. זיהינו את הפופולאריות של משקאות בבקבוקים קטנים, ומעתה גם קהלים נוספים יוכלו ליהנות ממשקאות בריאים מהצומח ובמנה קטנה לדרך".

לדברי בצר "שוק תחליפי החלב נמצא בשנים האחרונות במגמת צמיחה, עם גידול של 12% בשנה האחרונה ומגוון הולך וגדל של סוגי מוצרים. תנובה פועלת להרחבת מגוון המוצרים ופיתוח סגמנטים חדשים, שנותנים מענה לצרכי הורים לילדים, מפחיתנים ועוד. בקבוקוני Alternative BIO יתנו פתרון לקהלים שונים ויאפשרו להם לשלב משקה מבוסס שיבולת שועל ושקדים בתזונה היומיומית".

לתנובה יש כיום משקה BIO בבקבוק גדול יותר על בסיס סויה וזו הפעם הראשונה שהיא מפתחת משקאות BIO על בסיס שיבולת שועל ושקדים שנהנים מצמיחה מואצת בקרב צרכנים בכל העולם.

ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר