מהפכה בעולם הכשרות למהדרין

רשת קצביות חדשה בכשרות המהודרת של בד"ץ בני ציון בראשות הרב בן ציון מוצפי

פתיחת הרשת היא בשורה גדולה לציבור המהדרין מן המהדרין, שיוכל לרכוש בשר איכותי טרי וקפוא בכשרות מהודרת ביותר ובמחירים מעולים • רשת הקצביות החדשה, תעמוד תחת פיקוחו הישיר של הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי והגאון רבי יורם בן סעדון (צרכנות)

רשת קצביות חדשה בכשרות מהודרת (צילום: באדיבות המצלם)

מהפכה של ממש בעולם הכשרות למהדרין. בימים הקרובים יפתחו שני סניפים של רשת קצביות חדשה 'בוצרי' בכשרות המהודרת של בד"ץ 'בני ציון' בראשותו של הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי ובפיקוחו של הגאון רבי יורם בן סעדון . רשת הקצביות תציע לציבור הרחב בשר איכותי וטרי בכשרות מהודרת ובהקפדה על כל החומרות וההידורים למהדרין מן המהדרין, בכשרות בד"ץ בני ציון ובמגוון רחב של כשרויות.

הרשת החדשה בוצ'רי בכשרות מהודרת (באדיבות המצלם)

הסניפים הראשונים של הרשת יפתחו בשכונת הר נוף ופסגת זאב בירושלים. הרשת היא חלק מרשת הקצביות 'וול דאן' הידועה באיכות הבשר שלה. הסניף בשכונת פסגת זאב יפתח במעמד מיוחד שיתקיים ביום שלישי ב' בשבט בסניף ברחוב שדרות משה דיין 39 בשעה 18:40 במעמד הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי גאב"ד בד"ץ בני ציון, רבנים ואישי ציבור.

הרשת החדשה בוצ'רי בכשרות מהודרת (באדיבות המצלם)

רשת הקצביות החדשה, תעמוד תחת פיקוחו הישיר של הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי והגאון רבי יורם בן סעדון . כל ענייני הכשרות קיבלו את ברכתם של גדולי ישראל שהביעו את אמונם במערכת הכשרות 'בני ציון'.

פתיחת הרשת היא בשורה גדולה לציבור המהדרין מן המהדרין, שיוכל לרכוש בשר איכותי טרי וקפוא בכשרות מהודרת ביותר ובמחירים מעולים. פתיחת הרשת היא חלק ממגמה רחבה יותר של בד"ץ 'בני ציון' לספק את הביקוש שיש ציבור בני התורה המקפידים על קלה כבחמורה, בשר איכותי בלי לוותר על קוצו של יוד בחומרות ובהידורים הנוהגים בבד"ץ 'בני ציון'. בקרוב צפויה הרשת להתרחב לסניפים נוספים בירושלים וברחבי הארץ.

הרשת החדשה בוצ'רי בכשרות מהודרת (באדיבות המצלם)

כתובת הסניפים הראשונים של רשת 'בוצ'רי'

פסגת זאב שדרות משה דיין 39 טלפון להזמנות: 02-536535

הר נוף רחוב חי טייב 15. טלפון להזמנות: 02-6511841

הרשת החדשה בוצ'רי בכשרות מהודרת (באדיבות המצלם)
הרשת החדשה בוצ'רי בכשרות מהודרת (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר