מסע השוחטים:

משלחת השוחטים של בד"ץ 'בני ציון' בנסיעה מיוחדת לשחיטה בפרגוואי

בשורה משמחת לציבור צרכני הבשר למהדרין מן המהדרין. משלחת מיוחדת של בד"ץ 'בני ציון' בראשותו ובפיקוחו של הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי ובפיקוחו של רב הכשרות הגאון רבי יורם בן סעדון, יצאה בימים האחרונים לפרגוואי שבדרום אמריקה לשחיטת בשר בכשרות המהודרת של בד"ץ 'בני ציון' (כשרות)

מסע השוחטים של בד"ץ 'בני ציון' (צילום: באדיבות המצלם)

המשלחת כוללת שוחטים ובודקים ומשגיחים. בחודשים האחרונים חלה עלייה בביקוש לבשר בשחיטת בד"ץ 'בני ציון' תחת המותג בוצ'רי הנמכר בקצביות בוצ'רי בירושלים וברשתות השיווק המובחרות. בכדי לענות על הביקוש הגובר והולך לבשר המהודר וכדי לתת מענה לביקוש הגובר לקראת חג הפסח, יצאה משלחת השוחטים והבודקים והמשגיחים לפרגוואי במטרה לשחוט כמות גדולה של בשר למהדרין מן המהדרין ולספק את הצרכים של צרכני מותג בוצ'רי לפני החג. בטרם יציאת המשלחת הם נועדו לפגישה ארוכה עם גאב"ד בד"ץ 'בני ציון' מרן הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי שליט"א, הגאב"ד שוחח באריכות עם הרבנים ועם כל חברי המשלחת על ההידורים המיוחדים של כשרות בד"ץ 'בני ציון' בשחיטת הבשר למהדרין מן המהדרין לפי כל שיטות הפוסקים, בכל שלבי השחיטה מבדיקת הסכינים ועד לאריזת המוצר בחותמת הכשרות של הבד"ץ ושליחתו לארץ.

במותג בוצ'רי מדגישים כי ניתן להשיג את מוצרי הבשר בכשרות בד"ץ 'בני ציון' בקצביות של הרשת בשכונת פסגת זאב ובשכונת הר נוף בירושלים וכן ברשתות השיווק המובחרות המשווקת את הבשר בכשרות למהדרין מן המהדרין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר