מתכון לרביולי גבינה

מתכון לרביולי גבינה: בין מגוון מאכלי הגבינה לחג השבועות, הרביולי תופס מקום של כבוד. כיסני הבצק, גדושים בגבינה ובפטריות, הם מעדן אמיתי לחג. המתכון המלא

מוריה חן | כיכר השבת |
רביולי (ויקיפדיה)

מתכון לרביולי גבינה: בין מגוון מאכלי הגבינה לחג השבועות, הרביולי תופס מקום של כבוד. כיסני הבצק, גדושים בגבינה ובפטריות, הם מעדן אמיתי לחג. בתיאבון.

רביולי גבינה, המרכיבים

2-21/2 כוסות קמח

2 ביצים שלמות

כפית מלח

שום גבישי לבחירה

כף שמן

מים לפי הצורך

מילוי: 1 גבינה טוב טעם או גבינה רגילה

חצי חבילה גבינה צפתית או גבינה מלוחה מפוררת

2 פרוסות גבינה צהובה מפוררת

שום, זעתר, פפריקה חריפה לפי הטעם

אופן ההכנה:

מגבשים את חומרי הבצק לבצק חלק. משמנים מעט ומניחים מכוסה במקרר. מכינים את המילוי. מערבבים את הגבינות היטב, אפשר להשתמש בכל גבינה שאינה נוזלית. אם בחרת גבינה לבנה, הוסיפי מעט קמח מצה או קמח לבן.

מרתיחים סיר גדול עם מים, מלח ומעט שמן. מרדדים את הבצק דק מאוד, קורצים עיגולים או חותכים ריבועים, שמים מילוי באמצע, סוגרים היטב (אם צריך "מדביקים" באמצעות מעט מים בשוליים).

מניחים אחד אחרי השני לתוך המים הרותחים. הרביולי יצופו אחרי דקה. אחרי 3 דקות של בישול, מוציאים עם כף מחוררת לתוך תבנית משומנת קלות. ממשיכים עד גמר הבצק והמילוי.

אפשרויות הגשה

רוטב איטלקי - שמן זית, רסק עגבניות, מלח, אורגאנו או זעתר, שום. עלה דפנה, גמבה לבחירה. מחממים את השמן והשום, (אם בחרת להוסיף גמבה, השחימי כעת) מוסיפים את הרסק לבישול קצר, מוסיפים תבלינים ומים, כשהרוטב רותח מניחים את הרביולי בפנים ומבשלים כ-10 דקות. להגיש חם.

אפשרות ב´: רוטב פטריות ושמנת מתוקה: משחימים בצל ופטריות עם שן שום קצוצה, מוסיפים את השמנת, מלח וקורט אגוז מוסקט. מניחים את הרביולי ומבשלים עד רתיחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר