"מבין את הטעות": הלוחם שענד פאץ' משיח פנה לבקשת הקלה בעונש
הלוחם מחטיבת הנח"ל, שנדון ל-30 ימי מחבוש לאחר שענד פאץ' "משיח" בנוכחות הרמטכ"ל, פנה במכתב למח"ט הנח"ל בבקשה להמתיק את עונשו. במכתבו הביע חרטה, הבהיר כי לא התכוון להפר פקודות וביקש להתחשב בכך שמדובר בטעות בשיקול דעת (אנשים)
