"דרכנו על קן צרעות של חיזבאללה, אין שום הפסקת אש בשטח - בעזרת השם נעשה ונצליח"
יו"ר תנועת הביטחוניסטים, תא"ל (מיל') ארז וינר, התייחס בריאיון ל'כיכר השבת' ללחימה המתמשכת בדרום לבנון, לנפילת הלוחמים בסוף השבוע, למטרות המבצע ולניסיון האיראני לחבר בין הזירות | לדבריו, "אנחנו לא נמצאים בהפסקת אש מול חיזבאללה" | "לא נחזור למצב שבו הגבול הוא היישוב", הודיע | (צפו צבא וביטחון)





