נכנס לאזור לחימה: זה מה שחושב הרמטכ"ל על "הפסקת האש"
הרמטכ"ל רב אלוף אייל זמיר נכנס היום לדרום לבנון והתייחס למספר סוגיות, כולל הפסקת האש השבירה מול האיראנים וחיזבאללה | בדבריו התייחס הרמטכ"ל ברמז לביקורת שנשמעת בימים האחרונים על כיבוש אזורים שאין בהם עניין ביטחוני מובהק | הדברים המלאים (ביטחוני)




