"למה אף אחד לא בא לחבק אותי?": הזעקה קורעת הלב של אחות הלוחם שנפל בלבנון
חיים חבשוש, אביו של סמ"ר נוה הי"ד שנפל באסון הטנק, שיתף בהתמודדות של בתו הקטנה נסיה • "התפרקה בלילה, צרחה 'נוולי נוולי' והושיטה ידיים למעלה" | "למה כולם מחבקים רק אתכם ואף אחד לא בא לחבק אותי" (צבא וביטחון)





