"איבדו צלם אנוש": הרב יגאל כהן במחאה חריפה על אלימות המשטרה | צפו
במהלך שיעורו השבועי בפתח תקווה, התייחס מזכה הרבים הגאון רבי יגאל כהן, לאלימות המשטרה הקשה בהפגנה בכביש 4 בשבוע שעבר, וזעק מנהמת ליבו: "מה שראיתי שם זה איבדו צלם אנוש. כזאת אכזריות, כזאת ברוטליות, כזאת התנהגות" | צפו (חרדים)






