בעקבות האלימות הקשה בבני ברק: השר בן גביר בוחן את הרחקתו של מפקד התחנה מהמשטרה
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שיגר מכתב למפכ"ל המשטרה רב-ניצב דני לוי, בעקבות האירועים החריגים שתועדו במהלך המחאה בכביש 4 בבני ברק | במכתבו הוא מציין כי הוא בוחן את הרחקת השוטרים המעורבים - בהם מפקד התחנה - מהמשטרה (חדשות)







