המפכ"ל מגיב לאלימות החמורה של השוטרים נגד המפגינים בבני ברק
למרות הביקורת הנוקבת על המשטרה, לאור האלימות שהופעלה כלפי מפגינים בכניסה לבני ברק בשבוע שעבר, המפכ"ל דני לוי שוחח היום עם מפקד המרחב ומסר כי קיבל את עמדתם: "נדרשה פעולה משמעותית" | יחד עם זאת הורה על הפקת לקחים (חרדים)




