סערה במשטרה בעקבות האלימות הקשה: המסר של המפכ"ל למפקד תחנת בני ברק שבן גביר רוצה להדיח
למרות הביקורת הנוקבת על המשטרה, לאור האלימות שהופעלה כלפי מפגינים בכניסה לבני ברק בשבוע שעבר, המפכ"ל דני לוי מגבה היום את מפקד המרחב ומסר כי קיבל את עמדתם: "נדרשה פעולה משמעותית" | מוקדם יותר היום שיגר השר בן גביר מכתב למפכ"ל שבו ציין כי בוחן את הדחת מפקד התחנה (אקטואליה)




