ביידן בנאום השמצה חריף נגד דונלד טראמפ: "וואו, איזה לוזר; בוטה"
ףשנתיים אחרי העימות הטלוויזיוני שקטע את הקריירה הפוליטית שלו, הנשיא לשעבר ג'ו ביידן התייצב על הבמה במרילנד ופתח במתקפה חריפה וחסרת תקדים נגד מחליפו בבית הלבן | כינה את טראמפ "לוזר", האשים אותו בשחיתות בוטה ובנרקיסיזם, ולעג לפארסת שיפוץ בריכת ההשתקפות בוושינגטון (בעולם)






