"בושה של בן אדם": שורד השבי בפוסט חריף נגד דברי השר סמוטריץ'
שורד השבי אור לוי תקף הערב בחריפות את השר סמוטריץ': "אם זה היה תלוי בך - לא היינו חוזרים עד היום. בשבילך אנחנו נזק אגבי" | לוי כתב: "אמרתי והפעם גם אצעק את זה. בצלאל סמוטריץ אתה בושה של שר בושה של אזרח ובושה של בן אדם" (בארץ)





