דמעות וכאב: מאות בהלווית רב"ט נתנאל יהלומי הי"ד

לאחר חצות הלילה הובא למנוחות רב-טוראי נתנאל יהלומי הי"ד, שנהרג ביום שישי בהיתקלות עם מחבלים בגבול ישראל-מצרים. מאות השתתפו במסע הלוויה. אביו, שמואל, ספד לו וסיפר: "לפני יותר מ-20 שנה נולד לנו תינוק. בחרנו בשם נתנאל כי הייתה לנו הרגשה שה' נתן לנו מתנה, זכינו למתנה נפלאה שעכשיו אנו מחזירים לבורא עולם"

ב. ניסני | כיכר השבת |
בני המשפחה במסע הלוויה (צילומים: פלאש 90)

לאחר חצות הלילה (ראשון) הובא למנוחות רב-טוראי נתנאל יהלומי הי"ד, בן 20, שנהרג ביום שישי בהיתקלות עם מחבלים בגבול ישראל-מצרים.

מאות חברים, מישיבת ההסדר במעלות בה למד ומהצבא, מכרים, בני משפחת ותושבי היישוב נוף איילון בו התגורר השתתפו במסע ההלוויה.

מסע הלוויה יצא מבית המשפחה ביישוב עד לבית העלמין במודיעין, שם נטמן בחלקה הצבאית.

אביו, שמואל יהלומי, ספד וסיפר: "לפני יותר מ-20 שנה נולד לנו תינוק. בחרנו בשם נתנאל כי הייתה לנו הרגשה שה' נתן לנו מתנה, זכינו למתנה נפלאה שעכשיו אנו מחזירים לבורא עולם. אנחנו מתפללים ומתחננים שאתה תהיה החלל האחרון בעם ישראל".

חבריו של נתנאל מספרים כי מדובר בבחור שהתעקש לשרת כלוחם, אך בד בבד הקפיד להמשיך וללמוד תורה גם במהלך השרות הצבאי.

ראש הישיבה בה למד, הרב יהושע ויצמן, ספד במהלך ההלוויה ואמר: "הפנים המאירות שהטוב נובע מהן, האצילות, העדינות, השאיפה הגדולה לגדלות בתורה יחד עם יחס לחברים - ממש מציאות שלמה".

אחות אביטל, נפרדה ממנו ואמרה: "לא חשבתי שנצטרך להיפרד כל כך מהר, בלי הכנה, שפשוט נשמתך תעלה כך בסערה השמימה. אבל בהתבוננות נוספת אפשר לראות שאנחנו נפרדים רק מגוף. נכון - לא נראה עוד את החיוך, את השובבות בעיניים יחד עם הרצינות. העולם הזה הוא עולם רגעי וחולף ואנחנו קשורים בקשר נצחי, קשר נשמתי, ואני לא באמת נפרדת".

שעה קלה לאחר צאת השבת הגיעו לבית המשפחה קצין תותחנים ראשי, תת-אלוף רועי ריפטין, ואל"מ ביטון והציגו את ממצאי התחקיר על התקרית בגבול, בני המשפחה פרצו בבכי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר