שאול מופז רומז: יש לחסל את חאלד משעל

יו"ר 'קדימה' שאול מופז, רומז כי יש לחסל את בכיר חמאס חאלד משעל שביקר בעזה. בביקורו אמר משעל: "אנחנו לא הורגים יהודים כי הם יהודים, אנחנו הורגים את הכובשים, אנחנו נשחרר את ירושלים ס"מ אחרי ס"מ, אבן אחרי אבן" אמר משעל בנאומו. שאול מופז הגיב: "חאלד משעל ושאר ראשי החמאס הם בני מוות" (צבא ובטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חאלד משעל (צילום: פלאש 90)

שאול מופז מגיב לביקורו של חאלד משעל ברצועת עזה ואומר: "ביקורו של חאלד משעל בעזה הוא תוצאה ישירה של הכישלון המדיני של מבצע "עמוד ענן".

לדברי יו"ר מפלגת 'קדימה' "נתניהו וליברמן נתנו את הסכמתם לביקור של משעל בעזה ובעקבות כך הרים החמאס את ראשו, עכשיו הגיע הזמן להוריד לו אותו. אם ישראל תמשיך להחליש את אבו מאזן ולהימנע מלטפל בארגון חמאס ביד קשה לא ירחק היום ונראה את משעל מבקר ביהודה ושומרון".

"אסור לנו לאפשר מציאות כזה. אני חוזר ואומר, ישראל יודעת איך לנצח את הטרור, חאלד משעל ושאר ראשי החמאס הם בני מוות ויעד לסיכול וככאלה אסור להם להרים את ראשם" דברי שאול מופז.

"לא הורגים יהודים בגלל שהם יהודים"

כאמור, במהלך סוף השבוע ביקר משעל ברצועת עזה, ונאם נאום תוקפני כלפי ישראל.

במהלך הנאום הצהיר משעל כי החמאס לא רוצח יהודים בגלל דתם "אנחנו לא הורגים יהודים כי הם יהודים, אנחנו הורגים את הציונים כי הם כובשים ונמשיך להרוג את כל מי שיכבוש את אדמתנו ואת המקומות הקדושים שלנו".

, (צילום: פלאש 90)

"הכובש הוא לא רק אויב הפלסטינים, אלא האויב של כל האומה הערבית. התוכנית הציונית היא סכנה לכל האומה הערבית. אנחנו נשחרר את ירושלים ס"מ אחרי ס"מ, אבן אחרי אבן".

"לא ננוח עד שנשחרר את האסירים. הדרך לשחרור האסירים בעבר היא הדרך שבה נשחרר את האסירים שנותרו. זכות השיבה מקודשת עלינו וזכות השיבה לא תופקר. בהגעתנו לרצועת עזה אנחנו מקיימים את זכות השיבה".

, (צילום: פלאש 90)
, (צילום: פלאש 90)

לאחריו עלה לבמת הנואמים ראש ממשלת חמאס איסמעיל הנייה, שטען כי במבצע 'עמוד ענן' נחל הצבא הישראלי כישלון עז, לעומת ניצחון לפלגים הפלסטינים.

, (צילום: פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר