פרקליטו של X, אביגדור פלדמן: ייתכן שהוא חוסל

עורך הדין אביגדור פלדמן, האחרון שפגש את האסיר X לפני שמצא את מותו, מדבר: "איש הקשר מהמוסד שהייתי איתו בקשר אמר לי שלמרבה הצער הלקוח שלי לא קיים". על המפגש עם אסיר X: "פגשתי אדם צעיר שהיה די מוטרד מהמשפט שהיה צפוי. לא ראית סימנים של מצוקה רגשית שיבשרו את מה שהתרחש"

קובי רוזן | כיכר השבת |
עו"ד פלדמן (צילום: פלאש 90)

עורך הדין אביגדור פלדמן, האחרון שפגש את האסיר X לפני שמצא את מותו, מספר על המפגש עם האדם האלמוני בכלא. בתוכנית 'שמונה עד עשר' בהגשת מרדכי לביא ברדיו 'קול ברמה', התייחס לפרשת בן זיגייר המכונה "האסיר X".

"פגשתי אדם צעיר שהיה די מוטרד מהמשפט שהיה צפוי", אומר עו"ד פלדמן. "לא ראית סימנים של מצוקה רגשית שיבשרו את מה שהתרחש, דיברנו לגופו של עניין. בסוף נפרדנו, אמרתי שאני אבדוק את החומר, לא הספקתי אפילו לבדוק את החומר.

"איש הקשר מהמוסד שהייתי איתו בקשר אמר לי שלמרבה הצער הלקוח שלי לא קיים יותר".

פלדמן הוסיף וסיפר: "הדברים התנהלו באופן יחסית תקין. חוץ מהעובדה שהדבר היה סודי והתנהל בסודיות. הוא זכה לייצוג משפטי, הוא היה מיוצג ואפילו לי, שמאלני משוקץ שכמוני, אפשרו בקלות לפגוש אותו ולשמוע ממנו".

האם היו סימנים מוקדמים למה שעתיד להתרחש בתא השמור? פלדמן לא הבחין בדבר. "לא חשתי ממנו ייאוש. להפך; אם הוא היה מיואש הוא היה מתייעץ איתי, הוא היה אומר 'חבל על הזמן'. הוא לא היה מיואש בכלל. הוא היה ממוקד, הוא חשב על פתרונות משפטיים. מצד אחד אני מבין שבחקירותיו ייחלו לו מאסר ממושך וניתוק מהמשפחה וזו בוודאי הסיטואציה הבעייתית. אסור לשכוח: הוא לא הורשע, הוגש נגדו כתב אישום. הוא הכחיש את הדברים לפניי והדברים עדיין לא הוכחו".

האם התגנבה לך מחשבה לראש שהוא לא עשה את זה לעצמו?

"אני בן אדם מאד קונספירטיבי ואדם שראה הרבה דברים. אני לא שולל שום אפשרות. אני בתחום הזה של עבירות בטחון כבר 40 שנה והכל אפשרי.

"אתה שואל את עצמך למה לוקח שנה וחצי להגיע למסקנה שאדם התאבד. זה גם מעורר הרבה יותר מתמיהה".

פלדמן הוסיף: "משפטית, הוא היה במצב קשה מאד. היתה נגדו האשמת בגידה, כמו שאמרת, אני לא יכול לאשר. העונש הצפוי עליה יכול להגיע גם לעשרים שנות מאסר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר