תיעוד בלעדי

הרמטכ"ל בני גנץ ערך סיור ביטחוני מיוחד בקבר רחל

בעקבות אירועי האלימות סביב מתחם קבר רחל שבבית לחם וזריקת עשרות בקבוקי תבערה לעבר המתחם בתקופה האחרונה, הגיע היום (ראשון) הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ כשהוא מלווה באלוף פיקוד המרכז, האלוף ניצן אלון, לסיור מיוחד במתחם קבר רחל. בסיומו ערך "מי שברך לחיילי צה"ל" • צפו בתיעוד (חדשות)

כתב וצילם: ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן)

סיור ביטחוני בקבר רחל אימנו: בעקבות אירועי האלימות סביב מתחם קבר רחל שבבית לחם וזריקת עשרות בקבוקי תבערה לעבר המתחם בתקופה האחרונה, הגיע היום (ראשון) הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ כשהוא מלווה באלוף פיקוד המרכז, האלוף ניצן אלון, לסיור מיוחד במתחם קבר רחל.

הרמטכ"ל שאליו התלוו קציני צה"ל בכירים האחראים על הגזרה קיבל תדרוך על המצב בשטח ועל ריבוי מקרי האלימות וזריקת בקבוקי תבערה לעבר הציון הקדוש.

מנכ"ל המרכז לפיתוח המקומות הקדושים, הרב יוסף שווינגר, אומר בראיון ל"כיכר השבת" כי "אין ספק שביקור של הרמטכ"ל וכל צמרת צה"ל בקבר רחל על כל המורכבות הביטחונית שקיימת באזור, בהחלט תתרום לביטחון".

שווינגר מוסיף ומספר כי "הציגו בפני הרמטכ"ל את בעיות האבטחה פה, זריקות האבנים, בקבוקי התבערה. ביקור שלו תורם להגברת הביטחון, הועלו הבעיות הועלו הפתרונות, אנחנו מקווים שגם יחול שינוי דרסטי, למרות שנעשית פה פעילות ענפה, אבל אין לנו ספק שביקור כזה יתרום לביטחון. אבל אסור לשכוח, אנחנו יהודים דתיים וחרדים, אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר, לכן אנחנו שמים את מבטחינו בבורא עולם ובשליחיו".

מנהל הציון, הרב נחמן שחר פיירמן, אומר ל"כיכר השבת" כי "ברוך השם קבלנו כאן את הרמטכ"ל, ביקור ראשון שלו בקבר רחל, אני מאמין שזה לאחר כל הדיווחים עם זה מהמח"ט או מפקד האוגדה, על המציאות בשטח, על זריקת מטעני החבלה וכל זה. אני מאמין ומקווה שראיית עניים היא גדולה מאשר שמיעה ובעז"ה פעולות מנע יגיעו בקרוב לטובת המתפללים".

בסיום ביקורו, ערך הרמטכ"ל תפילת "מי שברך לחיילי צה"ל" בסמוך ליונה של רחל אימנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר