נתניהו על סוריה: "כשצריך האצבע על ההדק"

רצח העם בסוריה: רוה"מ התייחס למצב ואמר: "האצבע שלנו היא אצבע אחראית ובמקרה הצורך גם נמצאת על ההדק" • איראן מאיימת: "יהיו השכלות חמורות לתקיפה" (ביטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |
ניד על הדופק, ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר למלחמת האזרחים בסוריה ואמר: "היד שלנו תמיד נמצאת על הדופק"

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) התייחס נתניהו לסוריה ואמר: "מה שקרה בסוריה הוא טרגדיה נוראה וגם פשע נורא. לבנו יוצא אל הנשים, הילדים, התינוקות והאזרחים שנפגעו בצורה כל כך אכזרית על ידי שימוש בנשק של פגיעה המונית".

נתניהו הוסיף: "אסור שהמצב הזה יימשך, אסור שלמשטרים המסוכנים בעולם יהיה את הנשק המסוכן בעולם ואנו מצפים שהדבר הזה ייפסק".

"היד שלנו תמיד נמצאת על הדופק" הזהיר ראש הממשלה: "האצבע שלנו היא אצבע אחראית ובמקרה הצורך גם נמצאת על ההדק, תמיד נדע להגן על אזרחינו ומדינתנו נגד אלה הבאים לפגוע בנו או מנסים לפגוע. זה העיקרון שמנחה אותנו".

האיראנים: לחציית קו אדום יהיו השלכות חמורות

בזמן שארצות הברית שוקלת כיצד להגיב למתקפה הכימית, בת בריתו הקרובה של בשאר אסד מזהירה את המערב מפני תקיפה בסוריה. בסוכנות הידיעות האיראנית "פארס" דווח כי סגן הרמטכ"ל מסעוד ג'זיירי י הזהיר את האמריקנים, ואמר כי "לחציית הקו האדום יהיו השלכות חמורות".

"אמריקה יודעת מה הקו האדום בחזית הסורית. לחצייה שלו יהיו השלכות חמורות עבור הבית הלבן".

במקביל, בכירים במערכת הביטחון מערכים הבוקר, כי ישראל לא תאוים על ידי אסד וכי הוא לא ינסה לשגר טילים לעבר ישראל. וכי ישראל תעודכן במקרה של תקיפה אמריקנית בסוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות