יחודשו החיפושים אחר גיא חבר

ראש אכ"א, אלוף אורנה ברביבאי, החליטה לחדש את החיפושים אחר החייל גיא חבר, הנעדר מזה 16 שנים, מאז 17.08.1997 באזורים בהם נראה ביום היעדרו (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הבוקר (שלישי) הודיע צה"ל כי יחודשו החיפושים אחר החייל גיא חבר, שעקבותיו נעלמו לפני 16 שנים.

ראש אכ"א, אלוף אורנה ברביבאי, החליטה לחדש את החיפושים אחר החייל גיא חבר, הנעדר מאז 17.08.1997 באזורים בהם נראה ביום היעדרו. החייל הנעדר נראה בפעם האחרונה בסמוך לישוב חד-נס בדרום רמת הגולן.

חבר שירת בחיל התותחנים, בבוקר ה-17 באוגוסט 1997, ונראה לאחרונה בבסיס בבוקר אותו יום. היום, 16 שנים מאז המקרה ולאחר הערכת מצב מחודשת, הורה צה"ל לפתוח שוב בחיפושים אחריו, כאשר עשרות חיילים שיצורפו ליחידה לאיתור נעדרים, יסרקו את השטח בו נראה חבר לאחרונה.

לפי ההודעה, "צה"ל ימשיך לעשות כל שביכולתו על מנת להביא לפתרון מקרה היעדרותו של החייל, ועל מנת לגלות מה עלה בגורלו". לאורך השנים המשיכו המאמצים לאתרו וכעת יחודשו הכוחות העוסקים בחיפושים. ראש אכ"א מזכירה כי "לצה"ל חובה ערכית ומוסרית להחזיר כל נעדר צה"ל לחיק משפחתו. במהלך השנים, נעשו מאמצים רבים לאתר את גיא חבר, ומאמצים אלה נמשכים גם היום ומתרכזים הן בעניין החקירה, בחיפושים ובסריקות והן במישור המודיעיני".

משפחתו וגורמי צבא, ביטחון ודיפלומטים פעלו בכל המישורים במאמץ לאתר את החייל. אמו של חבר סברה בשנים האחרונות כי בנה חי ומוחזק בסוריה, אך פגישות עם בכירים מהשירות החשאי של גרמניה, העלו כי אין לדבר בסיס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר