התגייס לצה"ל ונמצא מת אחרי יומיים

טירון צעיר שהתגייס בתחילת השבוע לצה"ל, נמצא מת כעבור יומיים בבסיס הטכני של חיל האוויר. לילה קודם סימס לאביו: "אבא תקח אותי, נפלתי ולא לוקחים אותי למרפאה" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולם אין קשר לכתבה)

טירון צעיר שהתגייס בתחילת השבוע לצה"ל, נמצא מת כעבור יומיים בבסיס הטכני של חיל האוויר בו שירת.

לפי הדיווח בחדשות 2, לילה לפני מציאת הגופה, כתב החייל לאביו בהודעת טקסט כי הוא מרגיש טוב. מספר שעות לאחר מכן, סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר של יום שלישי, מפקד הבסיס יצר קשר עם אביו של החייל והודיע לו על האסון.

רק אחרי שקיבל את ההודעה המרה, גילה האב כי בנו שלח לו הודעה נוספת, בה כתב: "אבא תקח אותי, נפלתי ולא לוקחים אותי למרפאה. אני רוצה רופא".

כאשר הגיע מפקד בסיס בית הספר הטכני בחיפה לביתם בבאר שבע לנחם את האבלים, הציגה בפניו המשפחה את ההודעה ודרשה הסברים. לדבריהם, המפקד אמר כי נסיבות המוות טרם ידועות וציין כי חבר ששאל לשלומו של הבן באותו הלילה, נענה כי הוא בסדר.

לאחר זיהוי הגופה, טענה דודתו של החייל, רופאה במקצועה, כי ידו הימנית הייתה מרוסקת אך על הגופה לא היו סימני שטף דם או נפיחות. לדבריה, ייתכן שהוא מעד ובעקבות כך סבל מדימום פנימי שגרם מאוחר יותר למותו.

המשפחה מאשימה את הצבא. בשיחה עם חדשות 2, אמרה דודתו כי מדובר בנער מאושר ושמח. "אני חושבת שהצבא מנסה לטייח את זה כי הם לא טיפלו בו כמו שצריך, ולמפקד לא היו תשובות. אפילו תחקיר ראשוני לא קיבלנו".

בצה"ל אומרים כי כעת מתנהלת חקירה בנושא, כדי לברר את סיבת המוות. תגובת דובר צה"ל לטענות הייתה כי "חייל צה"ל נמצא ללא רוח חיים בבסיס צה"ל בצפון הארץ. הודעה נמסרה למשפחתו. המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירת נסיבות האירוע. צה"ל משתתף בצער המשפחה ומלווה אותה מרגע ההודעה. סיבת המוות טרם נקבעה ונמצאת בחקירת מצ"ח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר