צפו: דובר צה"ל לשעבר פולי מרדכי הועלה לדרגת אלוף

דובר צה"ל לשעבר, יואב (פולי) מרדכי, הועלה לדרגת אלוף וימונה למתאם פעולות הממשלה בשטחים. הרמטכ"ל בני גנץ: "יש לך היכולות והכישורים להתמודד עם המשימה" (צבא, וידאו)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

בטקס חגיגי שנערך בלשכת הרמטכ"ל בקריה בתל אביב, הוענקו דרגות אלוף לדובר צה"ל לשעבר יואב (פולי) מרדכי, שיתמנה בקרוב למתאם פעולות הממשלה בשטחים. את הדרגות העניקו למרדכי, אשתו והרמטכ"ל גנץ.

"העולם הערבי מלווה אותי מתחילת שירותי. בתפקיד זה אני אדרש להרבה רגישות, יוזמה, סינרגיה ואנרגיה, ואני מקווה שאכן אצליח להגיע לאיזונים אלו", אמר האלוף הנכנס מרדכי. "אני רוצה להודות לאיתן על חפיפה יסודית ומעמיקה".

כאמור, מרדכי עתיד להתמנות למתאם פעולות הממשלה בשטחים, כאשר הוא יחליף את האלוף איתן דנגוט ששימש בתפקיד בשנים האחרונות.

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, אמר בטקס כי "תפקיד מתפ"ש הוא משימה מורכבת שיש בה צורך בהבנה ביטחונית, הבנה מדינית, הבנה כלכלית וגם הבנה פוליטית. איתן, אני חושב שאתה יכול לסכם בגאווה את 4 השנים האחרונות ובוודאי את 35 שנות השירות".

יעלון פנה למרדכי ואמר כי "אני חושב שיש לך הבנה של השכנים, של הצרכים, של האתגרים, וגם את הניסיון והיכולת לתמרן במרחבים, לכן המשימה הזו מוטלת עליך".

הרמטכ"ל, בני גנץ, הודה לאלוף היוצא. "אני מבקש להודות לך מקרב לב על עשייה זו, ולאחל לך הצלחה בהמשך".

גנץ איחל למרדכי הצלחה בהמשך הדרך ואמר "בתפקיד דובר צה"ל נכנסת למגרש שלא הכרת, ושחית בו בצורה טובה. אתה חוזר למגרש שיותר מוכר לך, ואין לי ספק שתדע להתנהל במרחב הזה בצורה הטובה ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר