גורם מצרי: מתנהלים מגעים לשחרור תלמידי הישיבה שנחטפו

גורם מצרי אמר לסוכנות הידיעות מען כי בכירים מצריים מנהלים מגעים מול הפלסטינים בניסיון להביא לפתרון פרשת החטיפה. זאת תוך עקיפה של ארגוני החמאס והג'יאהד האיסלאמי (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
החטופים (אלבום משפחתי)

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" מצטטת הצהריים (ראשון) אמירה של גורם שלטוני במצרים, לפיו בכירים בקהיר מנהלים מגעים בכדי להביא לסיום פרשת חטיפת תלמידי הישיבה הנעדרים מאז יום חמישי. לדברי הגורם, שלטונות מצרים מקיימים מגעים מול גורמים פלסטינים בנושא - תוך עקיפה של החמאס והג'יהאד האיסלאמי.

מהדיווח עלה עוד כי שלושת תלמידי הישיבה החטופים מוחזקים עדיין ככל הנראה בשטחי הרשות הפלסטינית (ביהודה ושומרון), וכי חטיפתם נועדה להביא לשחרורם של אסירים פלסטינים. הגורם טען כי המשבר עשוי להיפתר בזמן הקרוב בישראל. כשמדבריו משתמע כי אין בכוונת החוטפים להעביר את הנערים החטופים לאזור אחר הנמצא מחוץ לישראל.

כבר הבוקר דיווח העיתון המצרי "א-שורוק" כי ישראל ומצרים מנהלים ביממה האחרונה מגעים בנושא. בשונה מהמקור שצוטט ב"מען", ב"א-שורוק" נטען כי מצרים קיימה מגעים בנושא מול בכירים בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי בניסיון לדעת אם החטופים נמצאים עדיין בחיים.

במקביל, מדווחים כלי תקשורת שונים כי רמת הכוננות המצרית באזור הגבול עם רצועת עזה הועלתה לשיא, מציאות דומה מתרחשת גם בגבול בסיני, זאת בניסיון למנוע את העברת החטופים לרצועת עזה בדרך כשלהי.

שמות הנערים החטופים לתפילה: יעקב נפתלי בן רחל דבורה - פרנקל. גלעד מיכאל בן בת גלים - שאער. אייל בן איריס תשורה - יפרח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר